找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴600加站及延長服務時間

 火.. [複製鏈接]
kmb71k 發表於 2026-6-22 18:30 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
天空之神 發表於 2026-6-22 12:40
619X 模式

唔好跌秀茂坪客比對家先

其實秀茂坪都算唔錯
繁忙時間有三條路線出中環
(600 / 601P / 619X)
一條全日往返港島東 (613)

出面唔少屋邨屋苑
一係剩係出中西區
一係剩係出港島東
甚至一係去港島南區
以上回應,是否可行?是否合適?

                                    Advertisement

leungky0528 發表於 2026-6-22 18:39 來自手機 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-22 18:25
減咗嘅人同車唔會一直企喺度等運到㗎

其實就算多個人多架車應該都優先放俾11X
客量講緊係1/3車同1.5架車嘅分別
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-22 18:30
其實秀茂坪都算唔錯
繁忙時間有三條路線出中環
(600 / 601P / 619X)

秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條去大窩口(光輝圍)服務.(只係爭一條去美孚,荔枝角工廠區的巴士就已經有算係齊港九核心返工區的服務)
天空之神 發表於 2026-6-22 18:47 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-22 18:30
其實秀茂坪都算唔錯
繁忙時間有三條路線出中環
(600 / 601P / 619X)

619X 只有回程停秀茂坪

613 只有去程入秀明道
下邨就祝好運只有 601/601P
.
s3m89 發表於 2026-6-22 18:51 來自手機 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2026-6-22 18:12
石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島方向 ...

避開塞鯉魚門道迴旋處還可以跟690轉入啟田道
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
kmb71k 發表於 2026-6-22 19:05 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-22 18:47
619X 只有回程停秀茂坪

613 只有去程入秀明道

其實613回程都叫擦邊皮經秀茂坪
搭電梯落番去秀茂坪其實唔係好遠

以上回應,是否可行?是否合適?
石頭 發表於 2026-6-22 20:56 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tommy14D 發表於 2026-6-22 12:31
600直接落山依然快唔過601P
不過0540 601城巴係開孖車清客,600可能搶到呢批客 ...

第三季開600X~
AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:57 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-22 18:51
避開塞鯉魚門道迴旋處還可以跟690轉入啟田道

黃鬼話若果600加停藍田分科診所,啟田商場,聖公會基考的話會令到690,694唔見好多重要客戶下點會俾你加停.(仲未計厹公600,613偷窺加免費轉寶琳路的巴士仔路線下迫原本690,691,692,693,694的最後客戶都搶佔埋)
石頭 發表於 2026-6-22 20:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 石頭 於 2026-6-22 21:01 編輯

突然出現2350,唔係0000,

可能好快開N線?

N車要兜多少少地方係可以接受,

跟601/11X都OK~
tommy14D 發表於 2026-6-22 21:01 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-22 18:47
619X 只有回程停秀茂坪

613 只有去程入秀明道

秀茂坪都慣咗613咁,回程秀暉愛達行返去,雖然有13M免費轉但冇人用🤭
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-23 06:47

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表