找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 究竟紅巴做漏咗幾多客?

 火... [複製鏈接]
3bx 發表於 2026-6-26 10:32 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
tkf_2005 發表於 2026-6-26 04:42
有期55K 係聯和墟由入舊墟直到搬出宣道跟78K走外圍,

D 車唔知係咪成日比哂44 打仗,變左小巴都好惡等,

唔知點解要全日入太平,78K係太平都唔係好出到客,特別係晚上及假日,縮短返去上水總站好過。

北區巴士路線其中一個黑洞係聯和墟總站,入一入隨時無咗5-8分鐘,咁多年都無改善,其實都趕走咗唔少巴士客,變咗惡性循環。

如果78K可以做到變似78A,粉嶺站唔兜入聯和墟,己經好得多。

78A開得密,其實都唔關養住班客唔好比黃巴 ,事實上人流係去粉嶺站方向為主,加上九巴轉乘網絡。

當年78A近晚上12點,逸峯都試過好多次頂閘飛站,因為班客唔行去樓上,搞到有客忍唔住攔車上報,之後班客先乖座樓上。

而亦都證明北區78A客量龐大,加班合理。少客路線自然會係俾人當做抽車對象及減班。



                                    Advertisement

lsc04d11 發表於 2026-6-26 13:45 來自手機 | 顯示全部樓層
andy92 發表於 2026-6-24 13:54
大巴唔想做咪招小巴

如果小巴都做唔掂自然會交牌

屯天線用小巴嚟招,12蚊搭唔搭到?小童仲要俾全價。
andy92 發表於 2026-6-26 14:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 andy92 於 2026-6-26 14:07 編輯
lsc04d11 發表於 2026-6-26 13:45
屯天線用小巴嚟招,12蚊搭唔搭到?小童仲要俾全價。


天富落屯市 15 分鐘

收 $12/13 做兩折客應該都幾和味,只係貴 751 幾毫
Mercer 發表於 2026-6-26 14:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

1. 城隧
玩封閉式轉車站, 結果去開403 481, 火炭上葵慘被賣豬仔

2. 大埔上水
本身又有巴士線, 但可以開一堆基本上重疊既小巴, 小巴出車海 (只有上倒車既獨嬴), 基本上係冇效率, 南區都有類似情況, 不過依邊講紅公司.



kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:50 來自手機 | 顯示全部樓層
XF206 發表於 2026-6-24 18:02
我就想講九龍灣工廠區。由80年代建成開始, 九記就大致上放棄, 連旺角車都冇(以前24由旺角返嚟直接右轉啟業, ...

同區仲有畀人話係厲鬼城嘅麗港城,明明離鐵都有一段距離,都係得兩條全日線加一條繁時線
kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:54 來自手機 | 顯示全部樓層
642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多

如果搵B9去屯門碼頭再 ...

睇下63會唔會擴大服務範圍
leefung 發表於 2026-6-26 16:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多

如果搵B9去屯門碼頭再 ...

B9改路會壓力重重....

有黃巴同馬生係度反對....

kay 發表於 2026-6-26 19:09 | 顯示全部樓層
KE7066 發表於 2026-6-24 23:13
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策

當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價 ...

呢條題FB都有人講幾句

不過都係話論據有問題方向

所以有時唔好怪D巴公迷/啦啦隊咁招積
隊人個班實際自己犯左錯誤都唔知

要用結果去證明一個結果
只要前面有結果唔得就成個證明不成立

我諗稍為有腦或者呢度去到科學家水平版友
都唔會玩呢味野
非誠無品老屈皆勿擾
JX9097 發表於 2026-6-26 20:00 | 顯示全部樓層
kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:50
同區仲有畀人話係厲鬼城嘅麗港城,明明離鐵都有一段距離,都係得兩條全日線加一條繁時線 ...

麗港城都幾多人搭𨋢塔上去藍田站睇下第時茶果嶺發展會唔會帶挈到麗港城
如要討論,請先人身攻擊一次😇
Sita1004-1017 發表於 2026-6-27 06:07 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

andy92 發表於 2026-6-26 14:05
天富落屯市 15 分鐘

收 $12/13 做兩折客應該都幾和味,只係貴 751 幾毫


依家屯公日日都大塞車,唔好玩啦

屯公日日塞車之後已經冇誘因再開屯天線
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 03:56

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表