香隧都準備有轉車站,獅隧未來擴建都會順手起埋轉車站,估計獅轉站應該多過青沙唔少不過無大老山/城隧轉車站的人流。
|
|
|
|
|
|
|
|
獅轉都未必多青沙太多,
原因係太遲出世,油尖旺要人轉車D客已經去哂屯馬東鐵度,
九東/中仲衰,要轉去大老山轉仲好,一係鐵。
如果屯馬+東鐵過海未通都仲有機,依家就算把啦。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 09:25 編輯
走左車咪保鐵或者690 694, 再唔係去到寶達轉車, 好多備選, 其實都OK
同埋正路黎講佢應該講緊九龍搭613轉96去大埔?東隧口行到麗港城先有得搭96返將軍澳好遠下喎 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 09:37 編輯
如果係講過海再轉去大埔,正路唔係應該682 大隧轉?再唔係隧道口轉307,或606去觀塘轉, 或694觀塘警署落行遠少少去成業街公園
613 miss 左東隧口會去左油塘,駁唔到車去新界東
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|