[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
17年89D 83X同樣玩法,不過嗰次係掉轉,兩條東九線攪齊。一正一負有齊哂先例,捆綁式重組再冇限制 。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
AE367 發表於 2026-6-25 17:43
https://www.facebook.com/share/p/1927H3n9tx/
沙膠遲早會要求增設7和86C BBI🤭 |
|
|
|
|
|
|
|
咁呢個case入面的確 80 要拉長車程唔係補償,而係加倍懲罰乘客。
改動已經提供 85A 87B 轉 80 優惠,喺獅子山隧道互轉,受影響人數都寫埋出嚟。
(係嘅,獅隧目前唔係理想嘅轉乘地點,呢個我完全同意,但 80 拉長車程對整體影響更加大)
|
|
|
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
|
|
|
|
|
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.
老實講,連87B都可以唔駛要,反正而家班村民集中用呢3條駁腳線.
以上不是特工立場,而是村民以行動去表達出來.
|
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
新田圍來往深水埗仲有九巴86選擇, 係去石門至馬鞍山冇左直車, 不過需求又會有幾高?
|
|
|
|
|
|
|
|
你真係旨意而家班已完會幫到你?
淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!
如果而家未完善選舉
成班馬友仲唔剷到九巴飛起?
|
|
|
|
|
|
|
|
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26
你真係旨意而家班已完會幫到你?
淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!
根本係等於推翻左以前方案,走回原點 |
|
|
|
|
|
|
|
89D入返廣黃,咪等於依家80兜新翠。有89C唔揀走去揀89D......九巴夠膽提89D嘅話,我只能贈送兩字「弱智」。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
兩壇野都係極端
不過前者有另一條線坐唔需要轉車
嚴格黎講不是受影響乘客
81C就係各小眾中既小眾開刀
不過兩巴似乎都係沙田玩埋呢類野
城巴都夾硬劃條987了結986 989問題
九巴就唔想做89B結果便宜左佢
到時就睇下食大定細茶飯
CUT一條線阻力細過CUT上繁逆向
咁做前者可以抵後者條數
反正成本問題
慳係一世課題
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|