找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[個人建議] 拆解 41M 43B 49A 243M 困局

[複製鏈接]
 樓主| S3BL100 發表於 2026-6-27 21:35 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 S3BL100 於 2026-6-27 21:37 編輯
天空之神 發表於 2026-6-27 19:46
其實 49A 行得涌美不如順手行埋鄉事會路
唔入長安上北橋

事實係咁行唔會比荃灣路慢好多,但一來 49A 已經洗濕左個頭,二來咪又係同 41B 243M 重疊

青衣唔似全日都有需求往來荃景圍,殺 243P 換 243M 全日兜荃景圍要加多 1-2 部車根本就無著數。反而 243P 喺 243M 改道後係應該跟埋 243M 行德士古道天橋同城門道落千色店


楊屋道街巿想入邨請行去西站或者鹹田街坐 41B
fb.com/scientisthk2usa/

                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-27 21:51 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-6-27 21:35
事實係咁行唔會比荃灣路慢好多,但一來 49A 已經洗濕左個頭,二來咪又係同 41B 243M 重疊

青衣唔似全日都 ...

其實最理想係而家條 243M 上荃景圍殺 39A一雞兩味串通哂

重疊?其實唔入長安黑洞已經好好多,真心
真正慳 5 分鐘就係唔入去
.
 樓主| S3BL100 發表於 2026-6-27 22:15 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-27 21:51
其實最理想係而家條 243M 上荃景圍殺 39A一雞兩味串通哂

重疊?其實唔入長安黑洞已經好好多,真心

想殺 39A 就要同時做到荃景圍往來西站同仁濟,243M 無論而家走線定係新走線都做唔到。況且 243M 要重組都係同 41M 43B 重組,你咁玩即係永續而家個困局


真係想搞 39A,併左條 238M 改下走線再搵方法將條 30 來回兜西站都正常過搞 243M
fb.com/scientisthk2usa/
天空之神 發表於 2026-6-28 00:05 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

S3BL100 發表於 2026-6-27 22:15
想殺 39A 就要同時做到荃景圍往來西站同仁濟,243M 無論而家走線定係新走線都做唔到。況且 243M 要重組都 ...

其實 243M 直出千色,南豐,愉城
會剩返幾多客

呢個係一個大問號

叫 243M 做上山,好明顯就係想順手做埋 39M 爆鑊果份,至少確保到果段正正常常

將來咪荃灣站擺落車機雙向分段解決條線

對荃景圍黎講,港安有車落山就可以殺 39A

我傾向殺 39A係因為呢條線連繁時都唔得

仁濟有 30, 最多變返雙層巴

西站最多叫 84 做埋就算數

-

你叫得41M 班客由楊屋道行返沙咀道上 41B

同理叫呢班客由西站行去楊屋道上 30X 都得啦
.
kmb71k 發表於 2026-6-28 00:15 | 顯示全部樓層
而家經大河道嘅43B本身都做唔到10分鐘一班車
改搵243M去做特快但又做唔到大河道
仲要只係比43B多個美景花園
真心唔睇好客量
所以243M都幾難做到10分鐘一班車

以上回應,是否可行?是否合適?
 樓主| S3BL100 發表於 2026-6-28 00:26 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-28 00:05
其實 243M 直出千色,南豐,愉城
會剩返幾多客

但 43B 千色店又真係儲到客,你可以話唔夠沙咀道多客但又吹佢唔漲;再加上加左大西北線轉乘,已經返唔到轉頭,特快往來千色店係一定收唔返


想搵條 243M 級數班次做荃景圍輔助 39M,下一步 39M 就會減剩兩部車做 15-20 分一班,我睇唔到對乘客有任何好處

而且 39A 做西站對荃景圍功能,對比起 41M 做楊屋道街巿對青衣功能,都有明顯分別,兩者無可比性。已經未計楊屋道街巿仲有大大條 49X。你好似連 39A 做緊咩客都搞唔清。想用條青衣線補唔足位去食左佢然後收唔返又阻礙其他重組,你諗多左

本來搵 238M 食 39A 就係合適過無啦啦搵條青衣線食左佢
fb.com/scientisthk2usa/
 樓主| S3BL100 發表於 2026-6-28 00:31 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-28 00:15
而家經大河道嘅43B本身都做唔到10分鐘一班車
改搵243M去做特快但又做唔到大河道
仲要只係比43B多個美景花園 ...

咁但係道路規劃本來用 243M 做千色店特快係合理過用 43B 去做。反正而家千色店都儲到客又收唔返。特快版 243M 比 43B 做少大河道西站但又做多荃鐵同愉城

另一方面今次個設計係要將 41M 荃鐵客同 42M 長安往來愉城客都倒晒落 243M

同埋 243M 實際班次已經比起而家減左少少。如果重組後發現 243M 太多空位剩而其他幾條太多人,可以再調整,無話唔畀咁做

fb.com/scientisthk2usa/
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 17:11

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表