【討論】南北線新車消息及規格 (29/3/2020 TS#10抵港)
[複製鏈接]
|
原帖由 HU6455 於 2015-7-29 23:21 發表 
.....新列車車身亦較現有東鐵綫列車稍闊.....
其實係闊幾多?
R-stock: 3220mm
IKK/MLR: 3100mm |
|
|
|
|
原帖由 tonyng 於 2015-7-30 12:17 AM 發表 
R-stock: 3220mm
IKK/MLR: 3100mm 闊成12cm真係唔小 |
|
|
|
|
原帖由 tonyng 於 2015-7-30 00:17 發表 
R-stock: 3220mm
IKK/MLR: 3100mm
到時擴闊左,個空隙隨時有成15-20cm闊~擔心老人家一不留神差錯腳
如果嫌而家車身窄,點解改用上闊上窄嘅設計呢? |
|
|
|
|
車身去到3.2米闊, 同德里地鐵既寬軌車睇齊
月台擴闊左, 有無機會俾CRH1落黎香港?
現有紅磡站地面月台第時全部俾晒直通車, 似乎無理由唔擴充業務 |
|
南粵急行 rail.kychung.com
|
|
|
原帖由 kychung 於 2015-7-30 11:37 AM 發表 
車身去到3.2米闊, 同德里地鐵既寬軌車睇齊
月台擴闊左, 有無機會俾CRH1落黎香港?
現有紅磡站地面月台第時全部俾晒直通車, 似乎無理由唔擴充業務
算啦﹐盡量踢批客去西九坐高鐵啦。
雖然國內車站唔夠現時直通車站位置佳﹐但係東鐵受直通車影響班次的問題﹐一日唔解決﹐一日東鐵都受到不同程度的影響﹐直接影響本地服務的班次。 |
|
|
|
|
叉開少少嘢 想問
https://www.facebook.com/keo7071fukutan
-페이스북 활동 중단 안내(2015.07.28~무기한)-
홍콩지하철(MTR) 동철선 갑종회송 게시글로 인한 홍콩쪽의 구독자수 증가로 인하여 이대로 페이스북 활동을 하기엔 저한테 부담이 가는데다가 무리가 있다고 판단됩니다.
따라서 2015년 7월 28일부터 페이스북 활동에 대한 무기한 임시휴업을 선언합니다.
현재 제 페이지에 좋아요를 누르신 홍콩 국민들께서는 좋아요 취소해주시길 부탁드리며,
대한한국 내의 동호인 여러분의 많은 양해바랍니다.
請問呢幾句韓文大约係講乜?
[ 本帖最後由 cs8687 於 2015-7-30 13:05 編輯 ] |
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|