kay 發表於 2026-6-13 16:44
明顯呢條橋過時
差在仲幾多貨賣
唔係條橋過時
只係不嬲佢都唔算好吸葵芳客
有啲地方就係咁奇怪
直出都出唔到幾多客
3ASV174 發表於 2026-6-13 17:56
唔係條橋過時
只係不嬲佢都唔算好吸葵芳客
始終葵涌都係老化區,需求減少左;37/37 X都一樣
另一致命係價錢太貴;好彩將軍澳690/694減咗價,如果唔係依家$21將軍澳過海真係個個坐地鐵算,下次再加價就會出現93_/948貴過E11
XZ4201 發表於 2026-6-12 22:21
入唔到銅鑼灣非繁嚟計其實好傷
不過勝在收得夠貴
其實百德新街行返入去唔係好耐嗜,不過去唔到中心地帶的確係差啲
JC1343 發表於 2026-6-13 20:52
其實百德新街行返入去唔係好耐嗜,不過去唔到中心地帶的確係差啲
回程唔入
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-13 23:40 編輯
Sita1004-1017 發表於 2026-6-13 20:35
始終葵涌都係老化區,需求減少左;37/37 X都一樣
另一致命係價錢太貴;好彩將軍澳690/694減咗價,如果唔 ...
葵涌村咪係,葵芳嗰邊葵廣係MK仔女潮聖地嚟
本身葵涌market同荃灣已經冇得比,唔係嘅話48/9x唔會多客過47x/42c唔會多客過38,73/278x一早應該去葵芳唔係荃灣,加上回程又唔行埋銅鑼灣,去程又做唔到銅記客,非繁嚟講俾你960都傷
Sita1004-1017 發表於 2026-6-13 20:35
始終葵涌都係老化區,需求減少左;37/37 X都一樣
另一致命係價錢太貴;好彩將軍澳690/694減咗價,如果唔 ...
你話 37X 都算
37 我睇唔到需求邊度減少咗囉 :L
37 930 其實一到假日日頭 新都會都多人捧場
930 應該都係衰喺價錢貴過地鐵 ;P
我住葵芳的 930最大問題係班次疏 20-25分鐘一班 真係趕客去搭地鐵 另外 去程銅鑼灣 告士打道易塞 去百德新街又唔到銅鑼核心地帶 一D都唔方便 每次都係得好少人落 但咁樣改 變左灣仔要係入境事務大樓落 倒埋灣仔啲客 2頭唔到岸 都唔知邊個天才諗出黎咁行 回程又唔經銅鑼灣唔明點解961又可以改直入
XZ4201 發表於 2026-6-13 23:31
葵涌村咪係,葵芳嗰邊葵廣係MK仔女潮聖地嚟
本身葵涌market同荃灣已經冇得比,唔係嘅話48/9x唔會多客過47 ...
278X做下北上客仲有得兜(依家葵芳跑狗去蓮塘都食咗唔少北上客),73X憑乜去葵芳呀,大埔出荃葵先係順向客源,逆向接近冇北上客。全日客去荃灣肯定比葵芳多。葵芳得兩個大商場行,點同荃灣比
WN4156 發表於 2026-6-13 16:51
以前仲開緊15分班收$ 17,我過咗936服務時段都會考慮930轉車,依家又疏又貴我都寧願落九龍叫幾飛,起碼唔 ...
荃灣一帶好多新盤,相反葵涌幾乎冇新盤,即係冇乜租客或二手樓客,年輕人口遷入肯定少,仲未計嗰班客不論年齡本身消費力比葵涌更高,亦更多在港島工作
1234567 發表於 2026-6-14 22:09
荃灣一帶好多新盤,相反葵涌幾乎冇新盤,即係冇乜租客或二手樓客,年輕人口遷入肯定少,仲未計嗰班客不論 ...
不過葵涌近年多咗好多甲級寫字樓就真
至於葵廣就出哂名多後生