西九小確幸 發表於 2026-6-15 17:30
是過去呢區,交通kick到,去大窩口又好天曬落雨淋(就算呢家葵興斜lift都好遠),一直都唔明點解33A可以搞 ...
34 43 隔離po先話減班:sleepy:
44M 相信都排緊隊直接變半個鐘一班
Compare全區九巴最有心做嘅都淨係得北葵涌
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-15 23:11 編輯
AVCBWU469 發表於 2026-6-15 21:29
港島點會冇人去荃葵返工
上下繁逆向葵涌客想搭巴士除咗930係冇第二條揀
荃灣嘅話仲有930X不過下繁限定
930朝早出荃灣聽講坐到半滿,唔知點解逆向客好多時都集中哂喺清晨時段
下繁港島方向雖然有930x,但單靠葵涌西隧目測都坐到半滿,好多時呢類某一邊缺乏居民/行街消遣客嘅路,就算繁時有逆向客都係特定嗰一、兩個鐘先爆,一過咗個時段又會運凳
不過非繁麻麻
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-16 08:30 編輯
AVCBWU469 發表於 2026-6-15 21:35
34 43 隔離po先話減班
44M 相信都排緊隊直接變半個鐘一班
Compare全區九巴最有心做嘅都淨係得北葵涌
44M話曬都係"M"線呀(雖然原意係青衣駁鐵),送客保鐵都唔想做,根本狗巴一早就打算等新區全民行路健康每步:lol;P先安樂
JX9097 發表於 2026-6-15 17:46
33A收得平,回車又慢
九巴點會有心做
但又無資格當 屎水 10 仔九巴 1A 咁做短途流水
太多人深水埗 - 葵涌邨,都佔左 60% 路程
反而楊屋道街市 - 葵涌邨九巴好樂意做,只係 34 43 搶左唔少客
西九小確幸 發表於 2026-6-16 08:23
44M話曬都係"M"線呀(雖然原意係青衣駁鐵),送客保鐵都唔想做,根本狗巴一早就打算等新區全民行路健康每 ...
人地 44M 開果陣係駁出葵興
唔係駁去青機😂
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-16 16:12 編輯
天空之神 發表於 2026-6-16 13:47
人地 44M 開果陣係駁出葵興
唔係駁去青機😂
Of cause know bro:P (202幾既事XD)
講緊新區落山駁鐵都算"M"嘛(雖話斜lift令行動不便者變posible但距離冇變咪一樣都咁甘)
實際上繁時都有減
一至五0600-0820由荃灣開12-15減到15-20
一至五1805-1855由會展開10減到12-14
日2000-2100會展開15減到20
WN4156 發表於 2026-6-20 02:34
實際上繁時都有減
一至五0600-0820由荃灣開12-15減到15-20
一至五1805-1855由會展開10減到12-14
依家啲班次同930X幾乎睇齊
遲啲就唔知會唔會疏過佢:o
XZ4201 發表於 2026-6-14 23:48
930我諗全日最多上落嘅都係葵芳
其實kcc嗰頭同930嗰站係咪會好似好運同瀝源咁,近但少人專登行過去搭
唔同
你點會經過地鐵站唔入然後再行多幾步去坐巴士
AVCBWU469 發表於 2026-6-15 21:35
34 43 隔離po先話減班
44M 相信都排緊隊直接變半個鐘一班
Compare全區九巴最有心做嘅都淨係得北葵涌
講起北葵,上星期我係和宜合道m記等車出ssp,原本打算行去石梨坐31b,點知就開,下班25分後,最終放棄。然後睇番36b岩岩走,35a又岩岩走,32仲有18分。
最終等左11分鐘有下一班35a,由於35a相對較密,個個都係排35a條隊,一旦有32/31b/36b來先就轉會。
因為35a係呢堆線入面最貴,所以班次也最多,上葵街坊一般都當睇唔到咁俾貴一蚊幾毫,巴士公司就係靠咁樣去賺多d。
反之,新區就冇呢d貴野出九龍,結果頂閘都搞到唔想做咁款。