1234567 發表於 2026-6-21 20:55

AVCBWU469 發表於 2026-6-15 14:20
健全街健康街工廈都有唔少人放工去排930落港島
改半個鐘一班唔知仲有冇人會肯繼續等
...

去大西北,新界東,九龍東仲有得揀,行去耀榮里/光輝圍/昌榮路/國瑞路公園都勉強可以接受,而且可以叫幾飛,但去港島真係冇得揀,迫住你駁車轉鐵

唔知點解荃葵往來港島嘅巴士服務咁貧乏,由其是逆向服務得930/X揀,葵涌道/青山公路一條全日港島巴士線都冇,整條290走線去港島東其實有得做

1234567 發表於 2026-6-21 20:59

XZ4201 發表於 2026-6-15 23:05
930朝早出荃灣聽講坐到半滿,唔知點解逆向客好多時都集中哂喺清晨時段

下繁港島方向雖然有930x,但單靠葵 ...

葵涌廣場算唔算行街消遣熱點?(老實講港島客真係會特登入嚟行葵廣咩?)

1234567 發表於 2026-6-21 21:13

deal5354 發表於 2026-6-15 17:53
葵與芳工商規模唔細, 但一黎近鐵、二黎選擇到荃葵區上班大的員工大多居住新界及九龍, 930逆向客根本唔多 ...

其實港島去新界返工嘅仍然係有嘅,如果唔係680、682、900都唔會開到早繁入新界嘅班次,即係其實有港島客去石門,科學園返工,同樣有港島客會去荃葵返工,以荃葵同石門,科學園相若規模下。

但荃葵嗰啲比條鐵食咗唔少咁解,原因係巴士唔夠鐵就腳,例如葵興芳大連排一帶

1234567 發表於 2026-6-21 21:14

HY1012 發表於 2026-6-21 14:34
唔同
你點會經過地鐵站唔入然後再行多幾步去坐巴士

九龍灣班客唔係咁諗喎

AtrHenu 發表於 2026-6-21 21:46

1234567 發表於 2026-6-21 21:13
其實港島去新界返工嘅仍然係有嘅,如果唔係680、682、900都唔會開到早繁入新界嘅班次,即係其實有港島客 ...

最重要既早上紅色條Q仔鐵路入去大連排班次唔疏而且唔係特別迫下架930,930X早上就算開到好密都唔夠鐵路嚟.(仲要既係鐵路時間價錢平過巴士一大截);P

XZ4201 發表於 2026-6-21 22:37

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 23:07 編輯

1234567 發表於 2026-6-21 20:59
葵涌廣場算唔算行街消遣熱點?(老實講港島客真係會特登入嚟行葵廣咩?) ...
港島區人口始終同葵涌差太遠

如果話逆向夜晚沿線冇消遣支撐客嘅258d算係,唔係都唔駛開30一班,就算放工時段有逆向客都係一樣

ccicoltd 發表於 2026-6-21 23:49

1234567 發表於 2026-6-21 20:59
葵涌廣場算唔算行街消遣熱點?(老實講港島客真係會特登入嚟行葵廣咩?) ...

葵廣主要客流,搭鐵應該有半價。

HY1012 發表於 2026-6-22 08:32

1234567 發表於 2026-6-21 21:14
九龍灣班客唔係咁諗喎

目的地同鐵路係咪平衡先

天空之神 發表於 2026-6-22 08:41

1234567 發表於 2026-6-21 20:55
去大西北,新界東,九龍東仲有得揀,行去耀榮里/光輝圍/昌榮路/國瑞路公園都勉強可以接受,而且可以叫幾 ...

290 其實唔係好做住宅區
如果唔係 290 290A 290X 應該一條上葵 一係荃灣西約 一條工廈 3 寶 + 海濱


290 亦只係將軍澳去荃葵返工同埋比班客落黃大仙轉車



頁: 1 2 3 4 5 6 [7]
查看完整版本: 城巴5X、930減班