Sita1004-1017 發表於 2026-6-14 18:19

九巴268 B應否恢復全日服務

除著北上熱朝持續加上新皇崗口岸啟用,九巴大部分元朗出城路線客量大幅增加;加上屯馬線通車後鐵路更加擠迫

係大部分元朗路線68 M/ X/268 C/ X客量都非常高之下,268 B應該回復全日服務?

WN4156 發表於 2026-6-14 18:36

新皇崗啟用後,乘客可以去大欖轉269B,以目前客量,唔見得268B有全日必要

tommy14D 發表於 2026-6-14 18:38

269B都25分鐘先班車,268B有得做咩,反而260X真係做得起,快過屯馬

KG1428 發表於 2026-6-14 18:47

tommy14D 發表於 2026-6-14 18:38
269B都25分鐘先班車,268B有得做咩,反而260X真係做得起,快過屯馬

就算城巴50有半全日服務

都係一樣做不起

AngusTsung 發表於 2026-6-14 19:27

尖沙咀靠做北上有啲難做起

FBI2 發表於 2026-6-14 19:35

268b取消假日服務既機會大過轉番全日

而家268b南行大約小巴客量左右,北行會好d。

XZ4201 發表於 2026-6-14 19:53

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-14 20:00 編輯

自從有咗268x我覺得元朗唔需要再開多架特快西九線,不過未來另計

廿年前268b喺元朗嘅特快角色係俾呢十年268x取代咗

EW9016 發表於 2026-6-14 20:34

南行寧願谷密268X 落旺角轉車仲好

EW9016 發表於 2026-6-14 20:37

FBI2 發表於 2026-6-14 19:35
268b取消假日服務既機會大過轉番全日

而家268b南行大約小巴客量左右,北行會好d。 ...

朗天苑 高埔 有冇可能做返起?

GD1570 發表於 2026-6-14 21:21

皇崗直達尖沙咀跑狗已經處咗要轉車嘅你啦
頁: [1] 2 3 4 5 6
查看完整版本: 九巴268 B應否恢復全日服務