EW9016 發表於 2026-6-14 20:37
朗天苑 高埔 有冇可能做返起?
佢有心大搞條招標油佐線先再考慮生仔啦
269B 都兜埋洪福
268B 無棋了
做密一條269B好過啦
天空之神 發表於 2026-6-15 00:22
269B 都兜埋洪福
268B 無棋了
仲有朗天苑嘅
tommy14D 發表於 2026-6-14 18:38
269B都25分鐘先班車,268B有得做咩,反而260X真係做得起,快過屯馬
其實 269B 九龍方向
日間長期暗盤加到 20 分班
KG1428 發表於 2026-6-14 18:47
就算城巴50有半全日服務
都係一樣做不起
轉乘輸哂啦,260X屯轉落半車人
尖沙咀常住人口唔係以華人為主 (南亞人仲多), 北上需求反而係內地遊客多, 佢地perfer 搭跑狗/鐵路去口岸
本帖最後由 PZ8988 於 2026-6-15 14:09 編輯
1234567 發表於 2026-6-15 01:12
仲有朗天苑嘅
269B做埋朗天苑尾站上大欖係無問題,有路口比佢上公路做埋天北遠離鐵路區域取消268B已經夠做
tommy14D 發表於 2026-6-15 07:03
轉乘輸哂啦,260X屯轉落半車人
260x新客源係內地轉B3X既遊客....
夜晚班次已經差唔多全屯門最密,9-10點仲有約4-5分一班車
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-20 22:00 編輯
leefung 發表於 2026-6-15 14:00
260x新客源係內地轉B3X既遊客....
夜晚班次已經差唔多全屯門最密,9-10點仲有約4-5分一班車
咁268b隔離都有B1
260x算唔算做得起,我就覺得見仁見智
一方面夜晚返屯門已經係全港最密嗰堆,而且屯轉真係好多人搭佢轉車,只不過全日總人次可能唔過10000,始終非繁麻麻