XZ4201 發表於 2026-6-21 16:19

兜子 發表於 2026-6-17 20:02
下?視乎?有無去過至少一次總站睇過實際情況係點?分家個目的係邊先?
唔好睇完地圖加巴典就表現到好似 ...
就算268x取代埋268b入尖沙咀都唔會有人搭,因為車程都係唔夠快,而家268x由高鐵站到上公路返元朗基本上都要20分鐘

268x如果同68x分家會比而家密好多,以佢能力下繁可以好似計埋菲林明道特班嘅968一樣開4分鐘一班,可以叫做飽和咁濟

以尖東一帶下繁惡劣嘅路面情況,如果268x拉入尖沙咀,肯定會不停咁大脫班,到時旺角班客肯定叫苦連天,隨時趕客走都唔定


brianso198 發表於 2026-6-21 16:28

XZ4201 發表於 2026-6-21 16:19
就算268x取代埋268b入尖沙咀都唔會有人搭,因為車程都係唔夠快,而家268x由高鐵站到上公路返元朗基本上都 ...

望下條50咪知

50甩起上黎無班次趕哂班客走

268X真係唔好諗做尖沙咀

XZ4201 發表於 2026-6-21 16:32

brianso198 發表於 2026-6-21 16:28
望下條50咪知

50甩起上黎無班次趕哂班客走


橫掂彌敦道都冇乜quota可言

shakugan2005 發表於 2026-6-21 18:46

XZ4201 發表於 2026-6-21 13:22
嗰時63x未轉特快

點樣唔係特快,63x一開線已經係特快啦喎,九巴50,68果啲先唔係特快,特快未轉左做68x
頁: 1 2 3 4 5 [6]
查看完整版本: 九巴268 B應否恢復全日服務