九巴268 B應否恢復全日服務
除著北上熱朝持續加上新皇崗口岸啟用,九巴大部分元朗出城路線客量大幅增加;加上屯馬線通車後鐵路更加擠迫係大部分元朗路線68 M/ X/268 C/ X客量都非常高之下,268 B應該回復全日服務? 新皇崗啟用後,乘客可以去大欖轉269B,以目前客量,唔見得268B有全日必要 269B都25分鐘先班車,268B有得做咩,反而260X真係做得起,快過屯馬 tommy14D 發表於 2026-6-14 18:38
269B都25分鐘先班車,268B有得做咩,反而260X真係做得起,快過屯馬
就算城巴50有半全日服務
都係一樣做不起
尖沙咀靠做北上有啲難做起 268b取消假日服務既機會大過轉番全日
而家268b南行大約小巴客量左右,北行會好d。 本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-14 20:00 編輯
自從有咗268x我覺得元朗唔需要再開多架特快西九線,不過未來另計
廿年前268b喺元朗嘅特快角色係俾呢十年268x取代咗
南行寧願谷密268X 落旺角轉車仲好 FBI2 發表於 2026-6-14 19:35
268b取消假日服務既機會大過轉番全日
而家268b南行大約小巴客量左右,北行會好d。 ...
朗天苑 高埔 有冇可能做返起?
皇崗直達尖沙咀跑狗已經處咗要轉車嘅你啦