點解中巴當年放棄41號線?
本帖最後由 ricky 於 2026-6-21 20:10 編輯我第一次搭城巴41A,作為九龍人,覺得佢走線相當有趣,係行山,而唔係行香隧。
https://www.youtube.com/watch?v=38xZpWU2hvQ
不過,我有幾個歷史問題:
1. 點解中巴當年放棄41號線?點解政府又可以輕易批准?
2. 點解城巴當年接手41號線會改編號做41A?既然走線一樣,唔叫番41?
3,45,47都係 Ctb5X 發表於 2026-6-21 20:24
3,45,47都係
不過今時今日係黃鬼手上已經玩死咗架47A,3B甚至重組後開架M47,43M都死埋下只係得返數班的40P,47P仲生存到.(不過該兩線已經淪落為校巴線):(:lol
47P唔係學校線
當件政府介入冇而家咁深,巴士公司想開線就開線,cut線就cut線 又加價 發表於 2026-6-21 21:15
47P唔係學校線
當件政府介入冇而家咁深,巴士公司想開線就開線,cut線就cut線 ...
中巴可以話唔做邊條線就唔做,不如逐條招標啦
條線又唔係政府指令佢開,招乜,點招?佢覺得有得做就開,冇得做就執。
以前巴士係一門生意,而家巴士係一個公共服務,巴士喺人嘅心目中性質唔同咗,用而家嘅思維去睇以前嘅事,唔通又講到1933年地區專營對當時嘅巴士公司唔公平咩? 當年唔係割讓,所以唔可以繼承號碼
Ctb5X 發表於 2026-6-21 20:24
3,45,47都係
四線裡面41A的下場已是最好
又加價 發表於 2026-6-21 21:15
47P唔係學校線
當件政府介入冇而家咁深,巴士公司想開線就開線,cut線就cut線 ...
47P係頂77,當然開埋回程估佢唔到
Choi 發表於 2026-6-21 21:56
四線裡面41A的下場已是最好
黃鬼41A吊住勵德邨,大坑道,黃泥涌峽道,南風道大堆獨市位咪自然唔駛死,其餘三條線有其他交通服務替代品就算黃鬼接手咪做唔住.:lol