Choi 發表於 2026-6-21 21:56
四線裡面41A的下場已是最好
只是41>41A、76已因香港仔隧道通車而轉型為流水線,理論上41A可+華富—黃竹坑雙向分段以取代48
本帖最後由 HR9710+KU1391 於 2026-6-21 22:41 編輯
中記放棄4條線俾城記,會否係因為想做西隧線970,但運吉唔俾,970開線16架車,要自行放棄差唔多用車數目的路線俾才批970。其實傳聞中記想做屯門過海線但唔成功。
城記接手唔用41,會否唔想俾公眾覺得擺明削線。
本帖最後由 又加價 於 2026-6-22 01:47 編輯
當年都冇quota,入幾多車純粹商業決定,點解一換一?退一萬步嚟講,就算係,970全冷咖喎,41退幾多架LX關970咩事
你係個商人,人地嫌公仔麵冇人要唔再出,但你覺得個市場仲有得做,所以做返個一樣嘅product,但會唔會繼續叫個product公仔麵?
似喺港英政府一早知道城巴會開41A,但中巴又唔肯正正經經地讓41比城巴,城巴當時又算新入黎,咪乘機做勢開個新number就叫做開新線囉,英國佬最鐘意虛偽架啦... 至於點解只有41有咁既安排我就唔知啦...
Ravenclaw 發表於 2026-6-21 23:40
似喺港英政府一早知道城巴會開41A,但中巴又唔肯正正經經地讓41比城巴,城巴當時又算新入黎,咪乘機做勢開 ...
前面講了,不止 41 (41A),還有 3 (3B)、45 (40P) 和 47 (47A)。
Ravenclaw 發表於 2026-6-21 23:40
似喺港英政府一早知道城巴會開41A,但中巴又唔肯正正經經地讓41比城巴,城巴當時又算新入黎,咪乘機做勢開 ...
其實47變47A同3變3B都係,唔止41嘅
本帖最後由 Lost 於 2026-6-22 02:47 編輯
而家無咗地區專利
其實都可以做返互相接辦其他營辦商放棄經營嘅路線
以上咗RPP/已取消嘅路線為例
港島48、71、96想放棄營辦,相信一定有其他公司希望接手經營
掉返轉九龍8A、新界80M、286M呢類虧蝕路線,只要重新搵營辦商,都相信會有公司願意接手
一如當年中巴放棄呢4條線都係虧損,3B、M47、41A其實都有一段時間叫做有聲有色
新營辦商接手舊線好多時可以提升服務質素,甚至可以將被放棄嘅路線妙手回春,中巴5B、12A轉手後都風光咗好耐
Lost 發表於 2026-6-22 02:34
而家無咗地區專利
其實都可以做返互相接辦其他營辦商放棄經營嘅路線
「相信有其他公司」
係咪即係 italk 版友出去開檔接手經營?
AtrHenu 發表於 2026-6-21 21:07
不過今時今日係黃鬼手上已經玩死咗架47A,3B甚至重組後開架M47,43M都死埋下只係得返數班的40P,47P仲生存到 ...
香港區有咗南港島綫,加上人口減少,城巴做唔掂香港區巴士線都「正常」嘅。未來人口增長喺晒新界區(講緊係屯元天、埔粉上、東涌,唔係荃葵青、沙田),城巴想喺呢啲地方搵錢。
Lost 發表於 2026-6-22 02:34
而家無咗地區專利
其實都可以做返互相接辦其他營辦商放棄經營嘅路線
當城巴都想放棄
出面邊度搵水魚接嚟做?
當年港島未有西港島線未有南港島線
東鐵又未過海
當年香港經濟還好
城巴當年想霸地頭
佢咪人棄我取囉
今時今日
港島又有西港島線同南港島線又有東鐵過海
加上香港人口下降
香港人又嚴重傾斜於港鐵
港島巴士路線客量已經今非昔比
喺咁多不利環境下
路線同班次當然削得到就削
然後放眼各大口岸同新界區新地區
唔係點解近幾年城巴係咁投啲線嚟做
就係因為港島路線已經變成雞肋
尤其口岸線
如果城巴無啲口岸線拉上補下幫補下
城巴喺港島啲路線同班次
肯定變得比而家更加難睇