Choi 發表於 2026-6-22 07:54

Lost 發表於 2026-6-22 02:34
而家無咗地區專利
其實都可以做返互相接辦其他營辦商放棄經營嘅路線



有路線專利呢,4頂48同71(P)點計?

Choi 發表於 2026-6-22 07:56

Ravenclaw 發表於 2026-6-21 23:40
似喺港英政府一早知道城巴會開41A,但中巴又唔肯正正經經地讓41比城巴,城巴當時又算新入黎,咪乘機做勢開 ...

其實換營辦商改號碼好正常,餐廳改老闆都換名啦?

好似296X停辦比唯一中標營辦商,都叫796X啦?

天空之神 發表於 2026-6-22 08:34

結果 3B 已死 47A 已死
45一開始就變 40P

kiwai 發表於 2026-6-22 09:13

當年41變41A嗰陣, 在RDP97-98 有提出, 個人估計運輸署應該收到消息中巴唔想做, 而城巴又願意做,
所以把呢個改動放上RDP, 等議員贊成

天空之神 發表於 2026-6-22 11:04

Choi 發表於 2026-6-22 07:56
其實換營辦商改號碼好正常,餐廳改老闆都換名啦?

好似296X停辦比唯一中標營辦商,都叫796X啦?


296X 係TD 求老九臨時做
要還返比新巴的

DIH 發表於 2026-6-22 12:14

改號碼會唔會係行政方便,因並非如Network26般由政府要求接辦,改號碼之後任何改動都係城巴自己同政府傾,而唔需要孭住舊號碼幾十年的包袱。

又或者,單純係城巴自己想提升路線形象。甚至可能係意頭,舊號碼蝕到喊,就算經營環境一樣都改下佢轉下運。:lol

asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:34

kmb71k 發表於 2026-6-22 07:40
當城巴都想放棄
出面邊度搵水魚接嚟做?



發現投返嚟嘅線都唔算係金蛋(當然,唔投都冇其他出路,投仲有機會有其他結果,唔投就唯有喺港島等死),於是由突發奇想整 33X、770 呢啲新方向,即係 upgrade 舊客,當中 33X 已經算成功,770 就拭目以待。

老牌港島路線?諗唔到有咩可能繼續做,基本上鬥平就係頂閘都蝕,唔平又唔夠港鐵兜。
中巴遺臣路線?除咗 788 同 789,已經諗唔到有咩線可以大搞。

3、45、47 呢啲仲有 AMS 同佢鬥,就當今日條 M47 翻生,都未必好好客,就算好過 43M 都係咁話。

講返 41 同 41A:
41 沿線冇地鐵,但同樣人口唔算好多,有都係中產起跳為主,中巴趕客嘅情況下,寧願揸車或者搭的士,自然唔夠客。
41A 班次改善咗唔少,加埋全線冷氣巴士,中產階級坐都起碼覺得舒服先,會令人考慮唔搭的士。

asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:39

Choi 發表於 2026-6-22 07:56
其實換營辦商改號碼好正常,餐廳改老闆都換名啦?

好似296X停辦比唯一中標營辦商,都叫796X啦?

一大堆港島老牌路線便做城巴 / 新巴都冇改編號,求其列出 1、2、4、5、6、7、8、9、788、789 都已經冇變過,反而得 3、41、45、47 有改,如果呢個理論成立,而家成個港島大部分路線都應該同 1998 之前完全唔同。

296X 就上面有人講過,本身就係臨時路線,嚴格上係兩條獨立路線,唔係接辦。就好似赤鱲角機場投入服務之前嘅 T11、T21、T31、T41 同之後嘅 A11、A21、A31、A41 都已經係兩個號碼、兩條獨立路線。

Choi 發表於 2026-6-22 13:45

asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:34
發現投返嚟嘅線都唔算係金蛋(當然,唔投都冇其他出路,投仲有機會有其他結果,唔投就唯有喺港島等死), ...

都仲可以開H線賺遊客錢

又加價 發表於 2026-6-22 17:41

本帖最後由 又加價 於 2026-6-22 19:02 編輯

asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:39
一大堆港島老牌路線便做城巴 / 新巴都冇改編號,求其列出 1、2、4、5、6、7、8、9、788、789 都已經冇變過 ...
其實以上都係政府介入後,由城巴/新巴接手,同城巴自告奮勇做返3、41、47有明顯唔同喎
頁: 1 2 [3] 4 5 6
查看完整版本: 點解中巴當年放棄41號線?