ArnoldC 發表於 2026-6-23 23:46
噉點解會有三條1號嘅?
地區專利囉
andreweb 發表於 2026-6-23 00:55
仲有388,389
你數漏咗N8
當年41做到好頹,常派LX行走,同47不相伯仲,班次唔多,但絕對係牛河之選。
41A接手後,冷氣化,班次以刻鐘為單位,易記易等車,加上香隧塞車,竟也做到有聲有色,班次能夠加到高峰時代15分鐘一班,當年南區人去北角,繁時塔行山車反而比42更穩定,而且當年41A同42/38冷氣化嘅價錢相差唔大,竟有競爭之力,真係少數無人睇好而做返起嘅線,叫省招牌之作,而當時城巴針對性同中巴作競爭,都係推動進步誘因嚟。
後嚟因為加價,行山線用更貴幅度去加,比38/42都貴,而且新巴極速全冷,41A無咗優勢,後來減班已經再入末路,最大推手當然係新世界食埋城巴,新城時代大家眼見佢哋點樣搞灣晒成個港島巴士服務,無心經營倒退至接近中巴時代,都係41A沒落嘅其中因素。
asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:34
發現投返嚟嘅線都唔算係金蛋(當然,唔投都冇其他出路,投仲有機會有其他結果,唔投就唯有喺港島等死), ...
咁講真港島巴士係得南區叫做有得做,北岸由西至東已經有地鐵加電車上下夾擊,得返小西灣有得玩吓。
solomon 發表於 2026-6-25 07:27
當年41做到好頹,常派LX行走,同47不相伯仲,班次唔多,但絕對係牛河之選。
41A接手後,冷氣化,班次以刻 ...
41A發生過嚴重交通意外會否是頹做的轉捩點?
solomon 發表於 2026-6-25 07:27
當年41做到好頹,常派LX行走,同47不相伯仲,班次唔多,但絕對係牛河之選。
41A接手後,冷氣化,班次以刻 ...
41 用緊 LV 啦放棄之前
咁 41/42 本身一條行山 一條隧道
棄一條行山蝕錢線係真係無所謂
41A 到城巴手應該都無賺過錢,純粹插旗放大網絡要佔有率姐
asv98.kw131 發表於 2026-6-22 13:34
發現投返嚟嘅線都唔算係金蛋(當然,唔投都冇其他出路,投仲有機會有其他結果,唔投就唯有喺港島等死), ...
講到尾咪就係自己港島市場仲有位開發
但覺得對面海好味啲就搶咗先
結果發現原來自己呢邊仲好做
講真對面海唔計口岸,有幾多金蛋,有幾多蝕到喊
睇九巴盤數對照下自己盤數都心中有數
人地盤數仲爛過佢港島
Man@MFHK 發表於 2026-6-25 08:40
咁講真港島巴士係得南區叫做有得做,北岸由西至東已經有地鐵加電車上下夾擊,得返小西灣有得玩吓。
...
個人覺得港島區山多平地少,都仲有一些冇鐵及冇電車,可以直接抵達既位置。:time:
問題在於屎水習慣性慳車趕客,將d唔算多人座既線班次,通通落到20分/25-30分鐘一架車。:o
andreweb 發表於 2026-6-25 21:53
個人覺得港島區山多平地少,都仲有一些冇鐵及冇電車,可以直接抵達既位置。
問題在於屎水習慣性慳車趕客, ...
冇鐵嘅地區除咗柴小都係有錢人嘅地方,有幾大需求?
solomon 發表於 2026-6-25 07:27
當年41做到好頹,常派LX行走,同47不相伯仲,班次唔多,但絕對係牛河之選。
41A接手後,冷氣化,班次以刻 ...
咁港島/市區巴士確實已經冇乜前景,不論城巴定九巴都集中火力搞A(厹用龍運名義)/B/H(厹的HK1/2)線,會費公司同樣面臨東涌延線令東涌區內線面臨萎縮