kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:05
冇鐵嘅地區除咗柴小都係有錢人嘅地方,有幾大需求?
如果用需求低呢個理由,就可以慳車及收車唔開,咁其實我唔介意屎水將現時港島區既線;:victory:
班次開緊20分或以上既時段,通通減至60分鐘一架。:time:
反正都無人會企起個站前面等足1個鐘,結果同趕客去鐵/電車/的士/Van仔咪一樣囉。:P
andreweb 發表於 2026-6-26 16:52
如果用需求低呢個理由,就可以慳車及收車唔開,咁其實我唔介意屎水將現時港島區既線;
班次開緊20分或以上 ...
講緊冇鐵嘅地區,有鐵嘅地區有競爭都仲有需求