找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 究竟紅巴做漏咗幾多客?

 火... [複製鏈接]
JX9097 發表於 2026-6-25 00:08 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
KE7066 發表於 2026-6-24 23:13
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策

當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價 ...

798係用796B(成條)+797M(cut剩一架車)而嚟
如要討論,請先人身攻擊一次😇

                                    Advertisement

GW4866 發表於 2026-6-25 00:20 | 顯示全部樓層
西九小確幸 發表於 2026-6-24 08:58
2 真係認同,記得上次KMB Go有人問沙埔/埔粉之間點搭,私話只有慢碌72/72A/73A/74A/73/73A(除非違規保 ...

早十年八年試過有一次係沙中搭88上老隧過對面轉車去北區

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 多謝分享(無優惠遮XD)

查看全部評分

我本人 明白什麼都總有限期
GW4866 發表於 2026-6-25 00:31 | 顯示全部樓層
skibidiot 發表於 2026-6-24 18:18
btw 近排都有開始留意,東北葵去西九嘅服務真係好麻麻

上葵呢邊出西九比起荃葵其他區已經唔差,好多都係得一條線,什至落唔到旺角以南

當然係有改善空間,尤其32/36B沿線人口老化,工廠又無咗一大厥
今時今日36B居然跌到落32 level,早就應該合併保班次,再換條特快線半全日
講都講到口臭
我本人 明白什麼都總有限期
DIH 發表於 2026-6-25 09:45 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 DIH 於 2026-6-25 17:35 編輯
KE7066 發表於 2026-6-24 23:13
甚至應該係要睇二十年前運吉行緊啲咩政策

當年興一換一,整體思維唔係全條線都最低限度要交到車出嚟等價 ...

而家油治及氫係咪可以從大局出發,突破利益固化藩籬?

80K/88K呢類線,仍然有人行街的時間都減到30分,但除了駁鐵外有唔少窿罅位係居民日常返學/購物/求醫/探親要用。

除直接30分外,寫20-25都唔知點預,等等下都變30,齊頭20個心都好過啲。出30就等都廢事等,一係搭小巴(未必有適合路線),一係寧願兜路要企都搭鐵。

源禾路開發40年以上,去前後兩個火車站都係唔嗲唔吊的距離,而且東鐵未過海前要過港島都要轉幾輪,結果要等到靠白石角先有條過海線(未有白石角係唔夠客,可以夾其他區開一兩班架嘛,但在900之前從來都沒有)。好多改動、新線都要靠白石角、水泉澳以至過境線先拗到返嚟。

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 英雄所見略同

查看全部評分

Ricky403 發表於 2026-6-25 10:03 來自手機 | 顯示全部樓層
DIH 發表於 2026-6-24 15:52
73H都未開。B8做緊兩折客,而家先開埔沙特快已經遲,而且73H沙田段都去唔到好多住宅區(叫得H佢都係醫院線 ...

980A就係做廣源小瀝源富豪花園過海
.
DC3938 發表於 2026-6-25 10:11 | 顯示全部樓層
開新界來回新界特快線,咪要收新界往九龍的車,又唔好賺!
he_01 發表於 2026-6-25 11:00 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多

如果搵B9去屯門碼頭再 ...

淨係去形點冇咩吸引力,屯門南延綫開埋之後更加
DIH 發表於 2026-6-25 12:50 | 顯示全部樓層
本帖最後由 DIH 於 2026-6-25 12:54 編輯
Ricky403 發表於 2026-6-25 10:03
980A就係做廣源小瀝源富豪花園過海

我真係睇漏咗,但佢兜得好核突,而且都無回程。

想做返同樣範圍,點解唔廣黃—石門—大涌橋路咁行(只需放棄多石)?(唔知有冇同區佬拉扯過)

Ricky403 發表於 2026-6-25 15:55 來自手機 | 顯示全部樓層
DIH 發表於 2026-6-25 12:50
我真係睇漏咗,但佢兜得好核突,而且都無回程。

想做返同樣範圍,點解唔廣黃—石門—大涌橋路咁行(只需 ...


當年傳聞係呃里數收石門客馬鞍山價
如果開得成回程都幾和味
但可惜養唔夠客變咗每朝燒油
.
EvilKo 發表於 2026-6-25 16:57 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 EvilKo 於 2026-6-25 16:59 編輯
642 發表於 2026-6-25 00:07
以屯門人黎講,屯天線吸引力唔大,因為無咩人會去天水圍,反而去元朗吸引力就大好多

如果搵B9去屯門碼頭再 ...

本身屯天線似係以天北為主要客群多D,輕鐵駁馬鐵去屯門始終都係慢,到市中心仲要駁多程輕鐵


不過奈何開關後,太多人北上消費,就算留港都因為Yoho Mall越開越多+69拉直走線,去屯門需求下降,除咗新墟街市作誘因外真係諗唔到仲有乜客天北去屯門
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表