drbean7218 發表於 2026-6-24 17:29

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-24 17:59 編輯

GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:07
城隧點樣就到出入唔對稱,啲人係邊度消失左
出荃灣少了的, 行站尾條斜路過了對面隧道公司/ 轉車站。

返沙田多了, 可以是收工的工作人員, 經隧道公司入了去的客....






GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:31

drbean7218 發表於 2026-6-24 17:29
出荃灣少了的, 行站尾條斜路過了對面隧道公司/ 轉車站。

返沙田多了, 一是收工的工作人員, 一是經隧道公 ...

誤差一二百就好少事,嗰度二千喎
同埋邊個比你行過對面轉車站

li1872903 發表於 2026-6-24 17:31

又話將轉冇人用,原來每日都有差唔多成萬人用,仲多過東隧

s3n370 發表於 2026-6-24 17:42

drbean7218 發表於 2026-6-24 09:29
出荃灣少了的, 行站尾條斜路過了對面隧道公司/ 轉車站。

返沙田多了, 一是收工的工作人員, 一是經隧道公 ...

數客有誤差就一定

正常唔會真係全日咁數,通常都係揀有代表性嘅時段數再用統計學方式計出嚟。
只要大家數嘅方法一致,就算實數錯都一定可以正確反映到唔同隧道轉車站嘅相對客量。

不過城隧咁大誤差,正路係應該重新數過。
再數過都係咁大誤差,都應該搵下乜嘢原因。

drbean7218 發表於 2026-6-24 17:43

GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:31
誤差一二百就好少事,嗰度二千喎
同埋邊個比你行過對面轉車站

朝早我見過搭錯40X特班的客, 上到城隧她們好自動波行去後面條斜路, 過返對面搭車走。

誤差其實要問返政府, 數是政府比。他們答得議員, 其實應該verify 過先出街。

tamabaron 發表於 2026-6-24 17:53

KG1428 發表於 2026-6-24 17:27
將藍轉車站因為路線少和服務時間有限
所以咪好低



其實全日唔好話100, 連10 都唔知有無,除非係隧道員工或牛河...


其他就估計數唔同日子/時間數再round up

drbean7218 發表於 2026-6-24 17:57

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-24 17:59 編輯

s3n370 發表於 2026-6-24 17:42
數客有誤差就一定

正常唔會真係全日咁數,通常都係揀有代表性嘅時段數再用統計學方式計出嚟。

原文在此
https://www.info.gov.hk/gia/general/202606/24/P2026062400327.htm

它是計"日均乘客使用量", 背後methodology, 點計"日均", 計幾長, 邉個period, 雙向是否計同一個period..... 只有insider 先知。

Ak5213 發表於 2026-6-24 18:02

本帖最後由 Ak5213 於 2026-6-24 18:03 編輯

搞咩歧視香港仔/獅子山隧道轉車站, 個站太細就唔(作)數好唔專業

KG1428 發表於 2026-6-24 18:55

Ak5213 發表於 2026-6-24 18:02
搞咩歧視香港仔/獅子山隧道轉車站, 個站太細就唔(作)數好唔專業

南區區議會有關於香港仔隧道路線數據
不過係分時段去數客

https://www.districtcouncils.gov.hk/south/doc/2024_2027/tc/committee_meetings_doc/TTC/31561/TTC_2026_09_TC.pdf

nokia 發表於 2026-6-24 19:00

原來紅隧都咁多人用
仲以為搭哂鐵
頁: 1 [2] 3 4 5
查看完整版本: 巴士轉車站使用率