Ohm 發表於 2026-6-25 17:36
啟隧係九巴自創
獅隧、香隧、屯赤都無啦
香隧都準備有轉車站,獅隧未來擴建都會順手起埋轉車站,估計獅轉站應該多過青沙唔少不過無大老山/城隧轉車站的人流。
limited 發表於 2026-6-25 13:02
健威花園, 嘉華燈位唔聽話的話
原來預算無縫轉乘變左要等45分鐘...
所以通常星期六搭,星期日風險甚高。
LN9267 發表於 2026-6-25 13:51
https://www.info.gov.hk/gia/general/202606/24/P2026062400327.htm
這條問題是方國珊問,本身她在區議會 ...
新轉乘站去海洋公園係咪遠咗?
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:04
香隧都準備有轉車站,獅隧未來擴建都會順手起埋轉車站,估計獅轉站應該多過青沙唔少不過無大老山/城隧轉 ...
獅轉都未必多青沙太多,
原因係太遲出世,油尖旺要人轉車D客已經去哂屯馬東鐵度,
九東/中仲衰,要轉去大老山轉仲好,一係鐵。
如果屯馬+東鐵過海未通都仲有機,依家就算把啦。
violet 發表於 2026-6-25 22:59
新轉乘站去海洋公園係咪遠咗?
新轉乘站在原本收費亭位置,而現有的巴士站會保留。
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 09:25 編輯
limited 發表於 2026-6-25 13:02
健威花園, 嘉華燈位唔聽話的話
原來預算無縫轉乘變左要等45分鐘...
走左車咪保鐵或者690 694, 再唔係去到寶達轉車, 好多備選, 其實都OK
同埋正路黎講佢應該講緊九龍搭613轉96去大埔?東隧口行到麗港城先有得搭96返將軍澳好遠下喎
LN9267 發表於 2026-6-25 23:24
新轉乘站在原本收費亭位置,而現有的巴士站會保留。
好似話新轉車站會有天橋連接南風道
Toz 發表於 2026-6-26 09:19
走左車咪保鐵或者690 694, 再唔係去到寶達轉車, 好多備選, 其實都OK
同埋正路黎講佢應該講緊九龍搭613轉9 ...
東隧口行去將藍轉車站就有得轉 96
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 09:37 編輯
andy92 發表於 2026-6-26 09:31
東隧口行去將藍轉車站就有得轉 96
如果係講過海再轉去大埔,正路唔係應該682 大隧轉?再唔係隧道口轉307,或606去觀塘轉, 或694觀塘警署落行遠少少去成業街公園
613 miss 左東隧口會去左油塘,駁唔到車去新界東
Toz 發表於 2026-6-26 09:35
如果係講過海再轉去大埔,正路唔係應該682 大隧轉?再唔係隧道口轉307,或606去觀塘轉, 或694觀塘警署落行 ...
錢作怪。。。
613 轉 96 次程免費