li1872903 發表於 2026-6-24 17:31
又話將轉冇人用,原來每日都有差唔多成萬人用,仲多過東隧
東隧嗰個可以講三條過海隧道當中最少接觸位,只係服務到油麗邨
KG1428 發表於 2026-6-24 18:55
南區區議會有關於香港仔隧道路線數據
不過係分時段去數客
仲有埋薄扶林瑪麗轉車站數據:victory:
tamabaron 發表於 2026-6-24 17:53
其實全日唔好話100, 連10 都唔知有無,除非係隧道員工或牛河...
613 > 96 算是表內各轉車站裏,我用得最多的組合。
ccicoltd 發表於 2026-6-24 23:37
613 > 96 算是表內各轉車站裏,我用得最多的組合。
健威花園, 嘉華燈位唔聽話的話
原來預算無縫轉乘變左要等45分鐘...
本帖最後由 LN9267 於 2026-6-25 13:52 編輯
https://www.info.gov.hk/gia/general/202606/24/P2026062400327.htm
這條問題是方國珊問,本身她在區議會是很堅持說轉乘站要讓小巴入去,這次她找香港仔隧道和屯轉做例子,也是想拿來做論據來支持轉乘站給其他交通工具入去的論述。
現在香港仔隧道這個站,與其他轉乘站規模根本難以相比,其實是一個普通巴士站規格,所以才要在原本收費亭那裏做新轉乘站。屯轉那裏就在青山公路那邊,位置較多,但其他就不是了,所以TD自然不考慮給其他交通工具使用。
Quanta 發表於 2026-6-24 17:02
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯 ...
大西北線嚟講,去西九一帶的確搭西隧線會就腳好多
西隧南行日均得900人次上車,但北行日均有4600人次落車
睇黎上繁塞車嘅程度已經嚇走好多轉車客
點解啓德隧道唔計巴士轉乘站?
本帖最後由 peterkwan 於 2026-6-25 17:12 編輯
Ricky403 發表於 2026-6-25 15:50
西隧南行日均得900人次上車,但北行日均有4600人次落車
睇黎上繁塞車嘅程度已經嚇走好多轉車客 ...
好似獨媒打錯, 應該港島上客係日均 5900 人.
吳宗錡 發表於 2026-6-25 15:52
點解啓德隧道唔計巴士轉乘站?
啟隧係九巴自創
獅隧、香隧、屯赤都無啦