巴士轉車站使用率
最高理所當然係屯轉,有8萬幾人最少人係將藍,得200人來源
將藍唔係應該得往新界/九龍方向咩? 本帖最後由 Quanta 於 2026-6-24 17:03 編輯
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯
Eddie 發表於 2026-6-24 17:01
將藍唔係應該得往新界/九龍方向咩?
正常諗法都知
往藍田方向 係往市區/港島
往將軍澳方向 就係往新界/九龍方向啦 城隧點樣就到出入唔對稱,啲人係邊度消失左 Quanta 發表於 2026-6-24 17:02
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯 ...
一站直達九龍站快過好多巴士 不過城隧點解落客多個上客, 到底多出嚟啲人消失咗喺邊度 del 本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-24 22:11 編輯
del 將藍轉車站因為路線少和服務時間有限
所以咪好低
https://youtu.be/YPlvrK_nGm4?si=p3pzbpX8yAzePb1F