Toz 發表於 2026-6-26 09:35
如果係講過海再轉去大埔,正路唔係應該682 大隧轉?再唔係隧道口轉307,或606去觀塘轉, 或694觀塘警署落行 ...
油塘有88X上大老山, 下繁仲有74去大埔, 上咗安達邨都可以轉88, 只係差在收幾錢.
仲要正常搭車無幾可會miss咗個站, 假設掛住玩手機, 東隧管道內或之前按定鐘都miss得就請閣下自負.
搭開應該清楚兩線開車時間點樣夾, 佢OK就得, 除非次次開車時間有出入.
GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:07
城隧點樣就到出入唔對稱,啲人係邊度消失左
現時香港境內有少數純作轉車用途的巴士站是封閉式設計,其中城門隧道轉車站的轉乘優惠可使用現金、八達通或E度嘟,當中不少路線可以免費乘車,故有少數乘客會沿城門道草叢經公路違規潛入城隧轉車站,企圖以低於全程車費或免費的票價乘車。
Source: https://hkbus.fandom.com/wiki/%E9%80%83%E7%A5%A8
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 09:30
好似話新轉車站會有天橋連接南風道
包括在巴士轉乘站工程內的只有加建或改建現有行人路以連接巴士轉乘站旁的南風徑(北行轉乘站)及黃竹坑徑(南行轉乘站)。
Toz 發表於 2026-6-26 09:19
走左車咪保鐵或者690 694, 再唔係去到寶達轉車, 好多備選, 其實都OK
同埋正路黎講佢應該講緊九龍搭613轉9 ...
有去就有回,96 > 613 和 290E > 613 我都有用,不過跟將藍轉車站無關。