2026/27 黃大仙區RPP結果
本帖最後由 m_rd08 於 2026-6-26 14:47 編輯3B/11: 加密11班次,日間非繁由20-25分鐘一班加密至15-20分鐘一班
22: 會於實施方案前開辦22S
290A特車延長不實施
Ref: https://www.districtcouncils.gov ... Circulation_030.pdf
2026-27黃大仙區巴士路線計劃
2026-27黃大仙區巴士路線計劃中絕大部份項目均獲得落實,包括備受爭議的 3B 併入 11 計劃,不過運輸署表示會增加 11 號線合併後日間非繁忙時段的班次,由20-25分鐘加密至15-20分鐘一班。其他例如 22 改為學校路線、95M取消等項目均會落實,唯一擱置的是 290A 特班由上秀茂坪延長至安達臣的計劃。底圖由Trident Cheung提供
富山壽司郎一定好不滿意 黃大仙反對290A特拉上去咁奇怪? tommy14D 發表於 2026-6-26 14:49
黃大仙反對290A特拉上去咁奇怪?
文件綜合了各相關區議會的意見
本帖最後由 m_rd08 於 2026-6-26 14:55 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-26 14:49
黃大仙反對290A特拉上去咁奇怪?
「因應有委員關注方案對秀茂坪一帶居民的影響,運輸署現階段不會落實方案,並會繼續研究加強安達臣道石礦場用地發展項目一帶的巴士服務。」
觀塘區好似要求另開特車而唔係拉線上西貢區安達臣 即係93K落實縮到翠林?西貢區議會都通過咗? 3B 11 過得,即係下年會見到 5 11 合併做一條慈雲山 - 尖沙咀嘅循環線
然後下路車正式成為上路車替代,咁 21 可以直接合落 26 到了,203E 上彩雲直接食埋 3M Phoenix 發表於 2026-6-26 14:55
即係93K落實縮到翠林?西貢區議會都通過咗?
所有沿線區議會份總結寫嘅內容一模一樣
Phoenix 發表於 2026-6-26 14:55
即係93K落實縮到翠林?西貢區議會都通過咗?
特工一早講過呢個重組方案有決心硬做。