WN4156 發表於 2026-6-26 15:19
起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加 ...
如果仲有新民主同盟班議員應該會ban
WN4156 發表於 2026-6-26 15:19
起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加 ...
會加,加俾98A。
10598C 發表於 2026-6-26 14:59
3B 11 過得,即係下年會見到 5 11 合併做一條慈雲山 - 尖沙咀嘅循環線
然後下路車正式成為上路車替代,咁 2 ...
同81C一樣
開咗先例
其餘同類合併必定如雨後春筍一樣
嚟緊呢兩年嘅RPP應該會好好睇
ENS529 發表於 2026-6-26 15:11
290A得嗰兩班特車拉一格上安愉道就唔得,
而11X成條線拉上兩格行成個安達臣又可以... ...
直覺覺得九巴下年會夾硬掟條290上去
主力做安達臣《》葵荃
將軍澳?
咩嚟㗎?食得㗎?
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩
21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...
少年,你太年輕了
5/ 11只要將5拉去西九就搞掂
成條11食埋落肚
佐敦道可以坐3C去黃大仙
富山?who cares?
21真係執著下路嘅咪畀個轉乘你
叫你收聲,簡單
66702686 發表於 2026-6-26 15:32
如果仲有新民主同盟班議員應該會ban
呢個世界無如果
時光可以倒流嘅話
香港唔使咁折墮
FBI2 發表於 2026-6-26 15:33
會加,加俾98A。
但佢個原因係「配合乘客需求加強往來坑口及觀塘的服務」
一日唔知有無五十人會坐98A往來坑口及觀塘呢?🤡
人唔笑,狗都吠
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩
21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...
當年3/10合拼結果咪又係兜到癲,依家仲有得玩短途分段,拉長203E之餘返放學時間再復活條3P就搞得掂。
JX9097 發表於 2026-6-26 15:41
但佢個原因係「配合乘客需求加強往來坑口及觀塘的服務」
一日唔知有無五十人會坐98A往來坑口及觀塘呢?🤡 ...
特工可以答你:有!
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩
21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...
5AD同8AP合併一條線都得囉;P