ENS529 發表於 2026-6-26 18:35

AVC51 發表於 2026-6-26 16:56
區棍果然係區棍
16P大角咀0補償都通過到

算罷啦,沒有期望就沒有失望...

九龍公司一向對九龍市區都唔會上心做...

更加唔使望佢下年會彈條16E之類嘅中九繞車出嚟做大角咀生意...

1181174166 發表於 2026-6-26 18:38

5/11唔使合併
一係叫你轉28,再唔係11同樣服務油尖旺

10598C 發表於 2026-6-26 18:40

流星☆雨 發表於 2026-6-26 17:56
到時先難合併 5 11

11 好可能會唔覺意養咗 慈雲山富山 - 鑽石山鳳德 呢條流水,但係 5 孭住彩虹總站同埋 ...

要養的話,3B 一早做緊呢段路
何況去鳳德擦邊仲有 203E,本身絕大部份人都搭 19 系小巴
鑽石山站又有出口去彩虹道

完善後嘅區議會,好可能唔會當呢點係 valid point

天空之神 發表於 2026-6-26 20:20

5/11 合併

93K/95 合併

指日可待

FBI2 發表於 2026-6-26 20:27

li1872903 發表於 2026-6-26 16:58
食左16架車又冇比返佢

16X日後減班CUT時,都應該唔會俾番車16.

jacky03 發表於 2026-6-26 20:51

FBI2 發表於 2026-6-26 15:33
會加,加俾98A。

Lm無耐又減返;P

S3BL100 發表於 2026-6-26 21:03

FBI2 發表於 2026-6-26 15:16
點解唔得?

將5拉上慈中,延長至九龍站,佐敦道交俾14雙分,咁就可以將11上路。 ...

使乜拉 5 去九龍站又加 14 雙向分段,直接循環先尖咀然後經九龍公園徑上返佐敦咪得,九龍站都唔使入

尖咀返歸分別仲有 5C 同 28,當谷客落呢兩條線都好,尖東唔想兜佐敦先返歸咪畀多 $0.9 囉。反而 11 黃大仙方向似乎遠比佐敦方向多客,我唔認為有需要倒晒然後畀 14 加雙向分段

而且做循環用車數目都幾肯定少過經尖咀擺到九龍站咁入

不過如果長遠真係想 5 11 合併,現階段上埋慈雲山製造龐大收費漏洞就真係傻仔

cwsj2003 發表於 2026-6-26 21:07

本帖最後由 cwsj2003 於 2026-6-26 21:29 編輯

15-20已經加密,將來60分鐘一班,加車做30分鐘直頭超級頻密班次:victory:繁忙同非繁忙同一條路線可以唔同總站真係嫌唔夠亂:victory:

S3BL100 發表於 2026-6-26 21:11

流星☆雨 發表於 2026-6-26 17:56
到時先難合併 5 11

11 好可能會唔覺意養咗 慈雲山富山 - 鑽石山鳳德 呢條流水,但係 5 孭住彩虹總站同埋 ...

仲有黃大仙站往來慈雲山唔知會唔會無啦啦養到客


其實而家都好明顯籌謀緊 5 11 合併,但好多時就係鳳德道 vs 彩虹邨/啟鑽苑呢類騎呢位,做之前唔諗清楚,之後就為本來相當合理下一步帶來唔少麻煩。但偏偏富山 - 彩虹道 - 上路一段係唔可能有足夠客量 5 11 左擁右抱,已經唔計回程 116

今次 RPP 出台前我 F1 都提出過 5 11 直接合併左先,但唔會有收費漏洞(全程繼續 $6.7 而且唔使上慈雲山),亦唔會有鳳德道 vs 彩虹邨問題

我到呢一刻都未放棄過用廢線換 2P 全日呢個念頭。樂觀少少第時 5 11 真係合併,慈雲山往來鳳德道咪畀 2P 來回做,到時 5 11 合併慳到既車都夠開 2P 全日了。不過到時咁做係一定難過今日直接 3B 換 2P 然後 5 11 直接合併。11 食 3B 睇落好似好醒但短視左少少,想做下一步隨時因為鳳德道問題搞到弄巧反拙

kay 發表於 2026-6-26 21:38

S3BL100 發表於 2026-6-26 21:11
仲有黃大仙站往來慈雲山唔知會唔會無啦啦養到客




富山-彩虹推去3D問題都唔係大

係彩虹總站去紅土尖可能就要行遠少少坐車

反而講吊腳位最後應該係留鳳德


頁: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
查看完整版本: 2026/27 黃大仙區RPP結果