本帖最後由 s3m89 於 2026-6-26 22:02 編輯
FBI2 發表於 2026-6-26 20:27
16X日後減班CUT時,都應該唔會俾番車16.
現實係16X 每逢一至五晚 60 時段變晒30,
此時段16 班次照常開足車。
紅巴16X 現在玩暗盤加班不上表列。
天空之神 發表於 2026-6-26 20:20
5/11 合併
93K/95 合併
93K/ 95好難合併
一條行四順,一條行觀塘道
完全唔喺合理步程喎
s3m89 發表於 2026-6-26 22:00
現實係16X 每逢一至五晚 60 時段變晒30,
此時段16 班次照常開足車。
紅巴16X 現在玩暗盤加班不上表列。 ...
如果16X擴展到星期日都有服務就差唔多
li1872903 發表於 2026-6-26 22:20
如果16X擴展到星期日都有服務就差唔多
如果16X儲到客,其實係好事.
FBI2 發表於 2026-6-26 15:33
會加,加俾98A。
加車先搞好司機碌車問題,有啲司機碌到康盛已經拖卡咩玩法
S3BL100 發表於 2026-6-26 21:03
使乜拉 5 去九龍站又加 14 雙向分段,直接循環先尖咀然後經九龍公園徑上返佐敦咪得,九龍站都唔使入
尖 ...
11沿線如鳳德嫌去佐敦兜路、富山又可以嫌尖沙咀返嚟兜
直接殺5加畀11,轉乘28落尖沙咀,隊少條線入黑洞又可以畀多幾架開頂入碼頭
本帖最後由 GA6072 於 2026-6-26 22:45 編輯
FBI2 發表於 2026-6-26 15:05
特工一早講過呢個重組方案有決心硬做。
小蝕唔得,係都要大蝕至安樂
:lol
1181174166 發表於 2026-6-26 22:29
11沿線如鳳德嫌去佐敦兜路、富山又可以嫌尖沙咀返嚟兜
直接殺5加畀11,轉乘28落尖沙咀,隊少條線入黑洞 ...
你諗多左,同埋 28 行半條下路,得紅磡平治街可以轉車
呢個建議對用家仲衰過 5 11 直接合併,都唔知你咩心態
S3BL100 發表於 2026-6-26 22:49
你諗多左,同埋 28 行半條下路,得紅磡平治街可以轉車
有咩問題?轉車一個站就夠啦,叫你搭7行上映月台都仲得嘅時候算無問題
5X翻生行富山還好,要地區點都要捱單邊車程延長咁多就不了,如果要做大富山轉車線就咪隊落尖沙咀塞
kay 發表於 2026-6-26 16:52
富山角度就行志蓮淨苑
令到富山區有2條線去佐敦和九龍站
203E早已經減到20/30分鐘一班
11拉去慈雲山,咁樣令到203E可以縮短至旺角循環線