JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:07

m_rd08 發表於 2026-6-26 14:54
觀塘區好似要求另開特車而唔係拉線上西貢區安達臣

11X延長戈度唔知點處理?

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08

10598C 發表於 2026-6-26 14:59
3B 11 過得,即係下年會見到 5 11 合併做一條慈雲山 - 尖沙咀嘅循環線
然後下路車正式成為上路車替代,咁 2 ...

5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。

203E與3M合併即碌完富山再去彩雲,行兩個山頭時間太長,彩雲去旺角成條平車密車27,油麻地有95,佐敦成條26.

ENS529 發表於 2026-6-26 15:11

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:07
11X延長戈度唔知點處理?

290A得嗰兩班特車拉一格上安愉道就唔得,
而11X成條線拉上兩格行成個安達臣又可以...;P

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:14

ENS529 發表於 2026-6-26 15:11
290A得嗰兩班特車拉一格上安愉道就唔得,
而11X成條線拉上兩格行成個安達臣又可以... ...

290A特車得戈1班

ENS529 發表於 2026-6-26 15:16

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:14
290A特車得戈1班

實際係有多架隱藏班次開6:30

FBI2 發表於 2026-6-26 15:16

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...

點解唔得?

將5拉上慈中,延長至九龍站,佐敦道交俾14雙分,咁就可以將11上路。

WN4156 發表於 2026-6-26 15:19

FBI2 發表於 2026-6-26 15:05
特工一早講過呢個重組方案有決心硬做。

起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加十分唔合理

laikingsouth 發表於 2026-6-26 15:23

m_rd08 發表於 2026-6-26 14:54
觀塘區好似要求另開特車而唔係拉線上西貢區安達臣

倒不如開「33C」,用觀塘區計價會唔會實際啲?

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:29

FBI2 發表於 2026-6-26 15:16
點解唔得?

將5拉上慈中,延長至九龍站,佐敦道交俾14雙分,咁就可以將11上路。 ...

咁行即係296D的模式,里數長咗可能要加價兼且尖沙咀客有機會被倒走晒,14線不入富山/慈雲山。

JX9097 發表於 2026-6-26 15:32

本帖最後由 JX9097 於 2026-6-26 18:01 編輯

Phoenix 發表於 2026-6-26 14:55
即係93K落實縮到翠林?西貢區議會都通過咗?
依家「完善選舉」下
所有架構都係得個殼,走走程序而已

P.S. 啲人睇啲又唔睇啲
      睇下#24先啦🤡
頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
查看完整版本: 2026/27 黃大仙區RPP結果