找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 新皇崗口岸啟用後的巴士服務

 火... [複製鏈接]
James116 發表於 2026-6-25 00:38 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
EW9016 發表於 2026-6-13 13:31
其實路線大綱都係訂出嚟先
細節位可以再執
長遠分析埋需求,可以再諗拆線或者開分支都未遲

B8 大埔特只係短途
976 落銅鑼灣直情係新路線

                                    Advertisement

williamau 發表於 2026-6-25 00:50 | 顯示全部樓層

大陸官媒都開到聲話7月, 香港政府夠膽拖到8月?
KE7066 發表於 2026-6-25 01:44 | 顯示全部樓層
James116 發表於 2026-6-25 00:38
B8 大埔特只係短途
976 落銅鑼灣直情係新路線

有 976S 同埋 976/A 堆轉乘基本上都無嘢好拗

成個港島區基本上係歸 976 系處理嘅細節位

況且之前成日傳想拉 B8 大埔特過馬鞍山
JH_LE4612 發表於 2026-6-25 03:20 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

williamau 發表於 2026-6-25 00:50
大陸官媒都開到聲話7月, 香港政府夠膽拖到8月?

今日睇左條應該係六月頭嘅航拍片,基本上深圳嗰邊入口岸條橋都未開始鋪路,現有道路駁上去天橋嗰個 ramp仲係一個大窿,大樓出面又有好大個窿 (不過如果係挖緊地鐵嘅話咁本身都有排搞)。我冇 civil degree但唔覺得個幾月搞得掂,當然國家重點 project 加上深圳速度又好難講...
williamau 發表於 2026-6-25 03:54 | 顯示全部樓層
JH_LE4612 發表於 2026-6-25 03:20
今日睇左條應該係六月頭嘅航拍片,基本上深圳嗰邊入口岸條橋都未開始鋪路,現有道路駁上去天橋嗰個 ramp ...

https://www.youtube.com/watch?v=hggK9y93xY4

岩岩都搵到條航拍片, 似係最近拍, 唔知同你睇果條片既進度差幾遠
不過以大陸日以繼夜既趕工能力7月內開關應該唔係問題
反正最基本既路攪掂就得, 預期佢周邊都一直大把工程要做
dennis28a 發表於 2026-6-25 11:09 | 顯示全部樓層
本帖最後由 dennis28a 於 2026-6-25 11:14 編輯
williamau 發表於 2026-6-25 00:50
大陸官媒都開到聲話7月, 香港政府夠膽拖到8月?

根本係深圳政府 Delay 成幾個月都未交比香港

北大人想迫香港政府將幾個月既工序壓縮到幾日做都無用
講緊係法律上一日未比香港政府接管,有野都未做得
惡意回復是不道德的行為。
LN9267 發表於 2026-6-25 13:23 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

dennis28a 發表於 2026-6-25 11:09
根本係深圳政府 Delay 成幾個月都未交比香港

北大人想迫香港政府將幾個月既工序壓縮到幾日做都無用

這次與深圳灣、澳門橫琴新口岸一樣,要人大開完會,批准香港管轄港方口岸區才行,所以現在沒有招標結果是很正常。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
williamau 發表於 2026-6-25 17:40 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-25 11:09
根本係深圳政府 Delay 成幾個月都未交比香港

北大人想迫香港政府將幾個月既工序壓縮到幾日做都無用

而家除左裝設備同測試仲有咩工序要做?
腦夫子 發表於 2026-6-25 23:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 腦夫子 於 2026-6-25 23:02 編輯
williamau 發表於 2026-6-25 03:54
https://www.youtube.com/watch?v=hggK9y93xY4

岩岩都搵到條航拍片, 似係最近拍, 唔知同你睇果條片既進 ...

係最近1-2星期拍, 因為可見地面做緊綠化, 但片中可見連接道路仍未安裝街燈, 路牌同鋪瀝青, 就算27/6周末俾深方識飛去完工, 港方都幾肯定唔會咁搏1/7通車 (起碼俾政府及其他運輸公司車輛試路同訓練先)
kei_hk 發表於 2026-6-25 23:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 kei_hk 於 2026-6-25 23:52 編輯

今日坐B1北上﹐見到青山公路去黃崗管制站條路封左﹐有重鋪工程進行中。

差多去到禁區警崗時﹐亦見到通去黃崗大陸的行車橋(唔清楚行車方向)﹐都係有重鋪工程進行中。


按道理﹐真係七一開通﹐而家這個時間唔會仲做緊重鋪工程。
即係﹐七一可以開通﹐機會又再微一點。



另外﹐約下午四點幾﹐見到有大貨車由香港過橋去黃崗﹐唔知運什麼物資過深圳。


 
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 12:24

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表