[路線計劃/RPP]
新皇崗口岸啟用後的巴士服務
火...
[複製鏈接]
|
B8 大埔特只係短途
976 落銅鑼灣直情係新路線
|
|
|
|
|
|
|
|
有 976S 同埋 976/A 堆轉乘基本上都無嘢好拗
成個港島區基本上係歸 976 系處理嘅細節位
況且之前成日傳想拉 B8 大埔特過馬鞍山
|
|
|
|
|
|
|
|
williamau 發表於 2026-6-25 00:50
大陸官媒都開到聲話7月, 香港政府夠膽拖到8月?
今日睇左條應該係六月頭嘅航拍片,基本上深圳嗰邊入口岸條橋都未開始鋪路,現有道路駁上去天橋嗰個 ramp仲係一個大窿,大樓出面又有好大個窿 (不過如果係挖緊地鐵嘅話咁本身都有排搞)。我冇 civil degree但唔覺得個幾月搞得掂,當然國家重點 project 加上深圳速度又好難講... |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 dennis28a 於 2026-6-25 11:14 編輯
根本係深圳政府 Delay 成幾個月都未交比香港
北大人想迫香港政府將幾個月既工序壓縮到幾日做都無用
講緊係法律上一日未比香港政府接管,有野都未做得
|
|
|
惡意回復是不道德的行為。
|
|
|
|
|
這次與深圳灣、澳門橫琴新口岸一樣,要人大開完會,批准香港管轄港方口岸區才行,所以現在沒有招標結果是很正常。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
本帖最後由 腦夫子 於 2026-6-25 23:02 編輯
係最近1-2星期拍, 因為可見地面做緊綠化, 但片中可見連接道路仍未安裝街燈, 路牌同鋪瀝青, 就算27/6周末俾深方識飛去完工, 港方都幾肯定唔會咁搏1/7通車 (起碼俾政府及其他運輸公司車輛試路同訓練先)
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 kei_hk 於 2026-6-25 23:52 編輯
今日坐B1北上﹐見到青山公路去黃崗管制站條路封左﹐有重鋪工程進行中。
差多去到禁區警崗時﹐亦見到通去黃崗大陸的行車橋(唔清楚行車方向)﹐都係有重鋪工程進行中。
按道理﹐真係七一開通﹐而家這個時間唔會仲做緊重鋪工程。
即係﹐七一可以開通﹐機會又再微一點。
另外﹐約下午四點幾﹐見到有大貨車由香港過橋去黃崗﹐唔知運什麼物資過深圳。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|