找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 九巴建議11X延長至安達臣

 火... [複製鏈接]
kmb71k 發表於 2026-6-19 09:30 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 kmb71k 於 2026-6-19 09:32 編輯
s3m89 發表於 2026-6-19 04:07
途經觀塘道的1A、3D、11B、11D、14、15、16、17 市區巴士線在繁時和日間都曾減班,
要Quota根本早已騰出足夠分配給一條新增全日15-30分鐘一班途經觀塘道的巴士線,安達臣的213E很應該加強至全日30分鐘一班並途經觀塘道創紀之城。

點解仲有人咁天真地覺得減咗班啲資源會仲留喺度
有都拎晒去投標線同拎去其他路線填窿
以上回應,是否可行?是否合適?

                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-19 12:13 來自手機 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-19 09:30
點解仲有人咁天真地覺得減咗班啲資源會仲留喺度
有都拎晒去投標線同拎去其他路線填窿
...

講緊是運吉所謂的觀塘道Quota
現在紅巴觀塘道都減咗咁多車,
就唔應該再因為路面車流去限制安達臣巴士線不途經觀塘道。
資源紅巴同區佬都講咗有3部車加比11X,
即係有車做,咁唔拉11X,呢3部車用嚟改213E經觀塘都很合理。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
laikingsouth 發表於 2026-6-19 19:25 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-19 12:13
講緊是運吉所謂的觀塘道Quota
現在紅巴觀塘道都減咗咁多車,
就唔應該再因為路面車流去限制安達臣巴士線 ...

呢三部車俾213B全日並拉上安達臣都應該可行?
JX9097 發表於 2026-6-19 19:40 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

laikingsouth 發表於 2026-6-19 19:25
呢三部車俾213B全日並拉上安達臣都應該可行?

唔可行
一嚟價錢
二嚟定富街之後無位掉頭返上山
如要討論,請先人身攻擊一次😇
s3m89 發表於 2026-6-19 20:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-19 23:18 編輯
JX9097 發表於 2026-6-19 19:40
唔可行
一嚟價錢
二嚟定富街之後無位掉頭返上山

定富街站位可以取消,改到好似296A咁牛頭角站掉頭都得,當初觀塘站位都只係停協和街,最大因素都係價錢牌,
紅巴寧願開條市區公路特快慳車程兼貴價全費食區內流水,

所以係咁打11X主意。

如只著眼安達臣去觀塘,3部車加比11C上安達臣一定夠做,
但最終跑出建議的是11X,因為要收$8.6。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
JX9097 發表於 2026-6-19 20:48 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-19 20:46
定富街站位可以取消,當初觀塘站位都只係停協和街
最大因素都係價錢牌,紅巴寧願開條公路半特慳
...

當初搵佢得拉去定富街就預咗定位係返工線
點會咁神心再搞佢(仲要有條現成嘅11X)

評分

參與人數 1aPower +3 HugeC +3 收起 理由
s3m89 + 3 + 3 正解,著眼點是返工線

查看全部評分

如要討論,請先人身攻擊一次😇
s3m89 發表於 2026-6-19 23:28 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 s3m89 於 2026-6-19 23:37 編輯
JX9097 發表於 2026-6-19 20:48
當初搵佢得拉去定富街就預咗定位係返工線
點會咁神心再搞佢(仲要有條現成嘅11X)
...


所以點解我係咁推改213E,就是213E做到返工線,又做到晚間周末消閒娛樂熱點散場用,觀塘區站位不需要多,重點停到215X創紀之城和觀塘市中心同站點已經足夠。

11X協和街站點係$2買餸或醫院診所線站位,又要塞車一大輪才到秀茂坪/觀塘道,新區巴士線要效率直達重要站點比幾個大屋邨人挨流水慢車還要忍受繁時上車企慢碌落山。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
JX9097 發表於 2026-6-19 23:35 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-19 23:28
所以點解我係咁推改213E,就是213E做到返工線,又做到晚間周末消閒娛樂熱點散場用,觀塘區站位不需要多, ...

我個人唔反對用213E做安達臣觀市但有以下問題

1. 213E收費「偏低」(對比11X仲要平$0.3)
2. 213E秀茂坪起飛變成要經觀市,出中九龍車程會靜拖慢咗
如要討論,請先人身攻擊一次😇
s3m89 發表於 2026-6-19 23:44 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-19 23:46 編輯
JX9097 發表於 2026-6-19 23:35
我個人唔反對用213E做安達臣觀市但有以下問題

1. 213E收費「偏低」(對比11X仲要平$0.3)


1. $0.3差距下次紅巴想加價追得返收費水平唔難
2. 將軍澳道途經茶果嶺道、觀塘下通道往啟福道,比將軍澳道觀繞直飛啟福道,前者行車里數較短,往尖沙咀方向僅停觀塘道創紀之城一站,行車時間僅多約3分鐘而已。215X能停觀塘成觀尖線王,213E要全日穩定客源經停觀塘無妨。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
JX9097 發表於 2026-6-19 23:52 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-19 23:44
1. $0.3差距下次紅巴想加價追得返收費水平唔難
2. 將軍澳道途經茶果嶺道、觀塘下通道往啟福道,比將軍澳 ...

2. 我知行觀塘道里數上「短啲」
但行車時間就唔係咁計
尤其是法院繁時成日都倒灌上番去翠屏
正如將軍澳出龍翔道都有一班擁躉會行觀繞出偉業街
都唔會停法院支燈出觀塘道去
如要討論,請先人身攻擊一次😇
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 07:53

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表