本帖最後由 EW9016 於 2026-6-22 10:33 編輯
如果灣碼有吉坑,俾104入去埋站上客,一出一入可能仲快過會展掉頭
甚至乎本來落會展站,咁啱eta 見到有車就上104過海, 可以執吓死雞
|
|
|
|
|
|
|
|
將 104 訓練池個站搬去灣仔碼頭算啦 , 反正會展站係正隔離 , 要搭鐵嗰班客一早落哂地底
淨返真係有神心搭巴士班客就請佢地行多幾步出鴻興道啦
|
|
|
|
|
|
|
|
用950條坑位咪得甚至將直巴站送返去地鐵站做總站咪俾104放返入去.(不過只怕巴士仔會用961拆遷過嚟唔俾黃鬼架104過嚟霸佔)
|
|
|
|
|
|
|
|
巴士仔話架936都係靠荔枝角收押所,海盈邨車廠收到貴過905,914,102先揾到食於業成街,梨木道段係揾唔食的.(唔係既話一早學40P再加鐘而唔係同32,36B鬥禿)
|
|
|
|
|
|
|
|
其實尼...104灣北走線真係好重口味,
不過未有東鐵前唔算慢, 同埋訓練池真係出到客,
所以無問題.
而家灣北根本無客真心唔應該再浪費時間行大運.
104改內街真係唯一出路 |
|
|
|
|
|
|
|
新巴話其實可以學641走線噤將舊入境處改停柯布連道(115個站)再入會展站打圈屈返去訓練池而回程好像N8P行法出去菲林明道跟905停遇見小面個位再停循道咪可以兩面黃(又可以做內街又可做會展)
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|