找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 九巴路線2022和2026年之間掛牌車數目變化

 火... [複製鏈接]
poondriver 發表於 2026-6-22 11:18 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
其實個區唔係有咩交通大事件發生 正路睇3 4年都唔會有咩大變化
就好似睇返將軍澳咁 22到26年將軍澳係交通上都冇咩大事發生過 接近冇變化都係正常

要睇全港性係巴士服務上面有咩大變化既話 可就要講到2016 2017年九巴全線用到ETA 然後就到2020武肺
唔知樓主又有冇2017 18年數據可以拎出來睇下 相信會比2022年更有意思

                                    Advertisement

tamabaron 發表於 2026-6-22 11:36 | 顯示全部樓層
poondriver 發表於 2026-6-22 11:18
其實個區唔係有咩交通大事件發生 正路睇3 4年都唔會有咩大變化
就好似睇返將軍澳咁 22到26年將軍澳係交通上 ...

將軍澳其實改得多係對家,反而厹仲開左90/96/97,cut 得比較多係95M / 296A


睇掛牌其實反映唔到整體小左10-15% 班次,尤其cut 得最勁係夜晚8:00後,繁時都叫做keep 到15-20
poondriver 發表於 2026-6-22 14:08 | 顯示全部樓層
tamabaron 發表於 2026-6-22 11:36
將軍澳其實改得多係對家,反而厹仲開左90/96/97,cut 得比較多係95M / 296A

最後一句完全冇錯 同埋大家都知香港地而家條路愈來愈塞 但車就竟然可以冇加過
背後到底做過咩先係值得研究既地方 而唔係單睇數字

另外再諗深一層 用車數冇大變動其實係咪代表住用車既成本冇大變動 咁到底年年加價 加完d錢去左邊?真係cover 晒人手成本度?
KE7066 發表於 2026-6-22 14:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

poondriver 發表於 2026-6-22 11:18
其實個區唔係有咩交通大事件發生 正路睇3 4年都唔會有咩大變化
就好似睇返將軍澳咁 22到26年將軍澳係交通上 ...

將藍應該算大事?


調返轉無跟大隊走無大變化先係有事發生

poondriver 發表於 2026-6-22 14:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 poondriver 於 2026-6-22 14:55 編輯
KE7066 發表於 2026-6-22 14:36
將藍應該算大事?

但將藍對九巴來講好似冇咩特別野發生過 最多都係話298X加多半日生意但98C埋單只係加1車咁搞笑

(再望下先知原來298X有獨立比2架車佢)

KE7066 發表於 2026-6-22 15:37 | 顯示全部樓層
poondriver 發表於 2026-6-22 14:52
但將藍對九巴來講好似冇咩特別野發生過 最多都係話298X加多半日生意但98C埋單只係加1車咁搞笑

(再望下先 ...

1. 要睇數字唔可以剩係睇一兩條,開首都已經討論緊,依家呢個年頭要睇(甚至其實十幾年前已經係)多數係要成組線去理解;坑口 98ACD + 298EX 夾埋係無加無減

2. 個 Data 22 年個 Timestamp 係四月,298X 未開線,加時到半日係再之後;同時加非繁多數唔影響用車數

3. 有顯著影響嘅仲有條 690S

4. 開將藍連帶影響將隧個車流要考慮,唔係剩係睇有幾多線行將藍

poondriver 發表於 2026-6-22 15:47 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KE7066 發表於 2026-6-22 15:37
1. 要睇數字唔可以剩係睇一兩條,開首都已經討論緊,依家呢個年頭要睇(甚至其實十幾年前已經係)多數係 ...

我之後有edit過reply 一開波我冇留意到298X有獨立掛牌車 我記錯係全部用98C名義做
另外690S 九巴班次我知道係有98A同603做order 呢d資料係樓主個report 唔會睇到

最後4反而想問問你 睇完#18個report 你會點解讀開將藍連帶將隧車流變化 最後令到坑口尚德將隧線只係減左296A 2架車?
1320 發表於 2026-6-22 16:05 | 顯示全部樓層
60x 大cut車 明明客量近年無左下行, 唔係差
The Designer
KE7066 發表於 2026-6-22 16:15 | 顯示全部樓層
poondriver 發表於 2026-6-22 15:47
我之後有edit過reply 一開波我冇留意到298X有獨立掛牌車 我記錯係全部用98C名義做
另外690S 九巴班次我知 ...

1. 你睇埋 298X 加 2 都係 miss 咗 98A 98D 298E 各 -1 呢點


2. 無評論過數據反映咗啲咩,只係討論有將藍就好難話將軍澳交通無大變化,唔好錯誤解讀
poondriver 發表於 2026-6-22 16:38 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 poondriver 於 2026-6-22 16:39 編輯
KE7066 發表於 2026-6-22 16:15
1. 你睇埋 298X 加 2 都係 miss 咗 98A 98D 298E 各 -1 呢點

你認為將藍通左算係大事 又話有事發生但跟隊冇變化先係有事發生 又話要考慮埋將藍點影響將隧車流

我個句係純疑問句來 想知你會點解讀將藍通左車 但睇樓主個report將軍澳冇大變化 咁其實係有咩事發生左?

另外#87純粹真係我柒左 你就當個reply 係廢吧
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 23:54

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表