找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
laikingsouth 發表於 2026-6-23 14:55 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
s3m89 發表於 2026-6-23 14:15
暫時諗最佳方案都係踢213E全日將軍澳道後經觀塘道及觀塘道下通道,停創紀之城一期後跟215X上橋啟福道原線 ...

回程也不容忽視:君不見215X返廣田,藍田站及啟田商場長期有等車人龍!

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 仲冇11X咁kam

查看全部評分

                                    Advertisement

tommy14D 發表於 2026-6-23 15:05 來自手機 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-23 14:15
暫時諗最佳方案都係踢213E全日將軍澳道後經觀塘道及觀塘道下通道,停創紀之城一期後跟215X上橋啟福道原線 ...

仲可以分流98A,因為到時冇93K 98A一定爆煲
AtrHenu 發表於 2026-6-23 15:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AtrHenu 於 2026-6-23 15:40 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-23 15:05
仲可以分流98A,因為到時冇93K 98A一定爆煲

講真巴士仔架98A,98C,98D,93K,95係近期左救右救下呢廿年嚟已經就嚟去到296M,93A,93M,95M,690,692既級別下仲會借機重組處理.(反正係閃廠眼內只有當架290,290A,290X,298X,96,98係親人其他係花草餅碎)
2076 發表於 2026-6-23 15:58 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tommy14D 發表於 2026-6-23 13:53
之前有人呢度post過13客量,13全日只係同2A爭客,但九巴實揀做大13而陰乾2A,如果2A係頭13真係冇哂人坐 ...

13D 長遠計學 5M 入紙同 13 重組做埋 13 果份就算。價錢問題去寶達安達臣方向飛下橋做特快就加到去 13 的價位。

九巴加落 11X 同 19 就係因為唔想用咁多車做山頂。13 條線太長,全日化只會係用車黑洞。有 8 部車加晒落 19 做到 5-8 分鐘一班,又點會有人嘈搭車難。
932gz6061 發表於 2026-6-23 16:09 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句

20X係屎水唔想開,佢係應該要找數


703都關事唔係下嘛?

同埋13唔找數又關屎水事?
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44 | 顯示全部樓層
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身

11C做到聯合又落到觀塘 不過要兜容鳳書
同埋站位冇咁靚仔
AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

2076 發表於 2026-6-23 15:58
13D 長遠計學 5M 入紙同 13 重組做埋 13 果份就算。價錢問題去寶達安達臣方向飛下橋做特快就加到去 13 的 ...

K廠為咗條19,600,213M無限加車已經頭痛到係1A,101,2A,601,619,98C,98D,290,269C,74X,258D,277X呢堆有客線救援成個安記,倒不如將架213M上去安楹打個圈跟19變成藍田鐵路站至啟鑽苑雙向線仲好.(反正巴士仔話最重要市區省到車北上交數去古洞,北都區,U廠,T廠呢堆有錢賺的區域)
AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:53 | 顯示全部樓層
KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身

巴士仔黃大仙架11C根本最岩去安秀道不過衰個價錢($6.7)平過11X,但最大致命傷就係同隔離堅道架103共享堆倒頭位11米下和兼觀塘區站位唔靚都係上去作用不大的最大原因.
leungky0528 發表於 2026-6-23 16:57 來自手機 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:49
K廠為咗條19,600,213M無限加車已經頭痛到係1A,101,2A,601,619,98C,98D,290,269C,74X,258D,277X呢堆有客線 ...

28B模式加兩座都會塞車嘅山,車都只會用多左
kay 發表於 2026-6-23 17:04 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

932gz6061 發表於 2026-6-23 16:09
20X係屎水唔想開,佢係應該要找數

有樣野比呢樣更臭都未講

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
932gz6061 + 1 唔想講唔駛谷住,冇興趣知

查看全部評分

非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表