JX9097 發表於 2026-6-26 20:00
麗港城都幾多人搭𨋢塔上去藍田站睇下第時茶果嶺發展會唔會帶挈到麗港城
...
冇得揀唯有搭鐵 |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:50
同區仲有畀人話係厲鬼城嘅麗港城,明明離鐵都有一段距離,都係得兩條全日線加一條繁時線 ...
你數漏咗E22
以前40亦經好多地方,由太子道東掃到太子道西再去石硤尾深長荔
後尾40改行龍呈後太子道搵小巴69拆69A要咗
深水埗同東半邊嘅長沙灣就失去咗直達巴士 |
|
|
.
|
|
|
|
|
Mercer 發表於 2026-6-26 14:14
1. 城隧
玩封閉式轉車站, 結果去開403 481, 火炭上葵慘被賣豬仔
城隧似乎係太公問題多過麻雀婆問題
當年46X單向北行行和宜合道都唔算做到上葵 |
|
|
.
|
|
|
|
|
雖然R8唔係正式紅巴,但我覺得R8入青衣站(青衣城)會吸到一批遊客 |
|
|
|
|
|
|
|
kay 發表於 2026-6-26 19:09
呢條題FB都有人講幾句
不過都係話論據有問題方向
睇咗幾頁,比起唔做個市場,更致命嘅係有啲線/頗有吸引力嘅行程原來當區居民或巴迷都唔知
118阿公岩行番落筲箕灣呢啲,而家都唔知有幾多人知道/記得可以咁搭了,仲有934去程過海後免費轉968疏轉密幾有用但應該平均一日<100 |
|
|
.
|
|
|
|
|
andy92 發表於 2026-6-26 14:05
天富落屯市 15 分鐘
收 $12/13 做兩折客應該都幾和味,只係貴 751 幾毫
淨係諗住做2蚊客就真係唔開線好過
長者都要貴751幾毫 但政府公帑俾嘅仲要正價計喎!
同埋12蚊我老吹啫 再貴啲都有可能
同埋唔理成人小童嘅線 不如開殘疾加醫院專線 來往屯門幾個長者中心同屯門醫院天水圍醫院博愛醫院仲好啦(採預約制)
嘥幾架16座小巴但只aim at 咁少客 無謂啦 |
|
|
|
|
|
|
|
要轉車已經大打折,好難話個行程係頗有競爭力
睇近年 930 961 967X 呢堆動作已經有答案
|
|
|
|
|
|
|
|
正路應該要, 反正佢都要行青馬兜返轉頭, 用多少少時間入青衣站/長安都冇咩問題
但運吉要保鐵肯定唔會俾
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
新西區間特快:
真係唔算無車喎,63同A36被你無視左~
當然A36無停到屯門市中心係差少少~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|