找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 究竟紅巴做漏咗幾多客?

 火... [複製鏈接]
kwcy_92 發表於 2026-6-27 11:56 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
JX9097 發表於 2026-6-26 20:00
麗港城都幾多人搭𨋢塔上去藍田站睇下第時茶果嶺發展會唔會帶挈到麗港城
...

冇得揀唯有搭鐵

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
JX9097 + 1 留名「康城大好友」回應🤡

查看全部評分

                                    Advertisement

Ricky403 發表於 2026-6-27 18:25 來自手機 | 顯示全部樓層
kwcy_92 發表於 2026-6-26 15:50
同區仲有畀人話係厲鬼城嘅麗港城,明明離鐵都有一段距離,都係得兩條全日線加一條繁時線 ...

你數漏咗E22
以前40亦經好多地方,由太子道東掃到太子道西再去石硤尾深長荔
後尾40改行龍呈後太子道搵小巴69拆69A要咗
深水埗同東半邊嘅長沙灣就失去咗直達巴士
.
Ricky403 發表於 2026-6-27 18:29 來自手機 | 顯示全部樓層
Mercer 發表於 2026-6-26 14:14
1. 城隧
玩封閉式轉車站, 結果去開403 481, 火炭上葵慘被賣豬仔


城隧似乎係太公問題多過麻雀婆問題
當年46X單向北行行和宜合道都唔算做到上葵
.
1372mm 發表於 2026-6-27 18:54 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

雖然R8唔係正式紅巴,但我覺得R8入青衣站(青衣城)會吸到一批遊客
Ricky403 發表於 2026-6-27 18:57 來自手機 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-26 19:09
呢條題FB都有人講幾句

不過都係話論據有問題方向

睇咗幾頁,比起唔做個市場,更致命嘅係有啲線/頗有吸引力嘅行程原來當區居民或巴迷都唔知
118阿公岩行番落筲箕灣呢啲,而家都唔知有幾多人知道/記得可以咁搭了,仲有934去程過海後免費轉968疏轉密幾有用但應該平均一日<100
.
lsc04d11 發表於 2026-6-27 21:12 來自手機 | 顯示全部樓層
andy92 發表於 2026-6-26 14:05
天富落屯市 15 分鐘

收 $12/13 做兩折客應該都幾和味,只係貴 751 幾毫

淨係諗住做2蚊客就真係唔開線好過
長者都要貴751幾毫  但政府公帑俾嘅仲要正價計喎!

同埋12蚊我老吹啫 再貴啲都有可能
同埋唔理成人小童嘅線 不如開殘疾加醫院專線 來往屯門幾個長者中心同屯門醫院天水圍醫院博愛醫院仲好啦(採預約制)
嘥幾架16座小巴但只aim at 咁少客 無謂啦
KE7066 發表於 2026-6-27 21:24 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Ricky403 發表於 2026-6-27 18:57
睇咗幾頁,比起唔做個市場,更致命嘅係有啲線/頗有吸引力嘅行程原來當區居民或巴迷都唔知
118阿公岩行番 ...

要轉車已經大打折,好難話個行程係頗有競爭力
睇近年 930 961 967X 呢堆動作已經有答案
williamau 發表於 2026-6-27 21:37 | 顯示全部樓層
1372mm 發表於 2026-6-27 18:54
雖然R8唔係正式紅巴,但我覺得R8入青衣站(青衣城)會吸到一批遊客

正路應該要, 反正佢都要行青馬兜返轉頭, 用多少少時間入青衣站/長安都冇咩問題
但運吉要保鐵肯定唔會俾

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
1372mm + 1 英雄所見略同

查看全部評分

石頭 發表於 2026-6-28 00:24 | 顯示全部樓層
新西區間特快:

真係唔算無車喎,63同A36被你無視左~

當然A36無停到屯門市中心係差少少~
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 03:56

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表