屯元雖然有唔少線減唔少,但都仲叫做有線係加車。
其他區基本上無乜線係有加車
不過好奇係269B 竟然要加車……
FBI2 發表於 2026-6-19 19:47
比我想像中嘅少不過可能將線通車嗰陣已經好狠
所以都無咩空間再減
FBI2 發表於 2026-6-19 19:47
93A 真係有六架車喺度行㗎咩, 以佢依家開25分鐘其實4架車已經夠用
FBI2 發表於 2026-6-19 19:25
41: 8>7, -13%(41>241X)
41A: 10>9, -10%
42C 49X 計埋近期新開條X42C 249X 啲車反而少咗咁多, 睇嚟正線真係減咗好多
neoplan720p 發表於 2026-6-19 18:18
掛牌車可以作參考,但實際點運作又可能係另一回事。
例如2,表面得4架掛牌車,
而家基本上用車都係全個站甚至幾個站撈亂用,所以齋睇每條線掛牌車數目個作用已經無咁大
本帖最後由 KG1428 於 2026-6-19 21:59 編輯
以元朗總人口而言
最無肉食的錦田就有加車
表現最差的269B都有加車
AE367 發表於 2026-6-19 19:53
九龍城區呢?
九龍城區好大,有沒有細分地區想知?
本帖最後由 S3BL100 於 2026-6-19 22:09 編輯
neoplan720p 發表於 2026-6-19 18:18
掛牌車可以作參考,但實際點運作又可能係另一回事。
例如2,表面得4架掛牌車,
112 唔同 2 互跳都唔得,聯營過海線 112 每個時段得 65 分鐘但一單齋行車時間都隨時要呢個數,尾車返到蘇屋後做唔返 112,頭車返到蘇屋都接唔返頭車
當然兩條線都比當年少左好多掛牌車
但就算唔係過海線都有互跳情況。例如 2A 得 17 部車仲要貢獻五部畀 2X,實際得 12 部車,但車程短一大截仲要密唔過 2A 既 28 又有成 10 部車咁多,而家班次根本都唔需要 10 部車行,明眼都估到 2A 28 要互跳
今時今日數掛牌唔係無參考價值,但唔會 100% 反映每條線實際派車數
S3BL100 發表於 2026-6-19 22:06
112 唔同 2 互跳都唔得,聯營過海線 112 每個時段得 65 分鐘但一單齋行車時間都隨時要呢個數,尾車返到蘇 ...
112: 11>9, -18%
tommy14D 發表於 2026-6-19 20:50
42C 49X 計埋近期新開條X42C 249X 啲車反而少咗咁多, 睇嚟正線真係減咗好多
頭先下午5點幾APM等42C返青衣,都開緊15分一班.