296A輝煌歷史已成過去
假日早上25分鐘一班應該得2架車行
昨日端午節早去到將軍澳轉車站
296A 296C 296D差唔多同一時間前後腳到站
走咗全部廿分鐘以上轉車站變得物無所用!
最後見793上車走人
流星☆雨 發表於 2026-6-20 00:42
可以分享一下沙田連埋馬鞍山 連埋272A 272K 900 287 99 299X 嘅情況嗎?
87K1113218%
272A20-2-100%
272K495125%
9954-1-20%
299X7700%
9006600%
AE367 發表於 2026-6-20 07:23
想睇吓何紅土堆九龍市區線
3B7700%
51110-1-9%
5A4400%
5C2718-9-33%
5D4400%
6C1716-1-6%
2174-3-43%
6F64-2-33%
7B43-1-25%
12A109-1-10%
171513-2-13%
261817-1-6%
151412-2-14%
886-2-25%
8A76-1-14%
11107-3-30%
11B87-1-13%
11K6600%
11X131418%
ksmbh 發表於 2026-6-20 02:11
好多線牌面減一至兩部車
比想像中少
但班次就好似重手
以前係靠司機走多兩轉拎OT錢
依家好多只走兩繁(因為依家好多人只係返工先坐車,放工準時返屋企),而且cut哂OT
所以變左車冇乜點少太多,但非繁班次變哂20-30
FBI2 發表於 2026-6-20 10:15
5C縮到離晒譜
AE367 發表於 2026-6-20 12:42
5C縮到離晒譜
東鐵過海前已經抽走3架,然後5X取消又抽走3架,之後因為客量下跌再抽多3架。
5仔雖然仲有10架掛牌,但其現時班次絕對開唔足10部。
FBI2 發表於 2026-6-20 10:15
11X 唔係話加兩架車咩?得返一架
siuming0213 發表於 2026-6-20 09:26
296A輝煌歷史已成過去
假日早上25分鐘一班應該得2架車行
昨日端午節早去到將軍澳轉車站
其實793 796X咪又係咁,一走又要等廿分鐘,都唔知點樣畀人轉車
FBI2 發表於 2026-6-20 10:15
8真係差到要嘔兩架咩⋯⋯
1181174166 發表於 2026-6-20 13:44
8真係差到要嘔兩架咩⋯⋯
為嘔而嘔,九巴8收視一向唔錯,但有另一條8爭食,搞到客量唔保証。