kingprowm 發表於 2026-6-20 20:51

FBI2 發表於 2026-6-20 10:10


87K 應該係因為 287 開辦而增加掛牌車

FY5856 發表於 2026-6-20 23:47

想睇牛頭角同觀塘市中心嗰堆線,拜託特工
唔知會唔會太難搞?

James116 發表於 2026-6-21 03:01

比較好奇
觀塘安達 11X,88,213M,214,613 嗰堆
vs
藍田 16,88X,215X,216M,603 嗰堆


感謝



巴士的膠 發表於 2026-6-21 03:37

RyanPun 發表於 2026-6-20 19:07
細8班次好浮動,對比大8所謂15-20更加難估計,大8唔係九巴佢做得好,之不過以平均班次咁計、大8比細8容易 ...

何文田都係時候諗下要唔要轉做新田圍模式,如果只係做密一兩個接駁點都仲有得傾,成堆20-30嘅線大家都難做,

但通咗地鐵,各條駁旺角嘅線一樣面對緊塞車同客量下跌、巴士公司都好難說服人用做好接駁換殺線。

kay 發表於 2026-6-21 08:34

巴士的膠 發表於 2026-6-21 03:37
何文田都係時候諗下要唔要轉做新田圍模式,如果只係做密一兩個接駁點都仲有得傾,成堆20-30嘅線大家都難 ...

何文田班人靠自己對腳先難搞


本身培正道個邊以前都有人行開
去到何廣/OU/房署

愛民話就話距離何文田站遠
但都叫做行到去
而且仲有屯馬搭

tamabaron 發表於 2026-6-21 09:49

RyanPun 發表於 2026-6-20 17:38
何文田3座政府building,細8唔會有能力食哂全部客,但細8咁樣打游擊戰法、班友同亂咁嚟係冇分別。最慘係、 ...

基本上上到愛民大8係救星 小8基本上係3分鐘一班都上唔到車

其實上下繁如果咁啱返放工幾班18/45/241X/(上山)E21B係全頂 當然其他時間就...

RyanPun 發表於 2026-6-21 11:48

kay 發表於 2026-6-21 08:34
何文田班人靠自己對腳先難搞




當你試過何文田等車、等極都冇車,甚至等車仲耐過行路,你就唔會再考慮搭車、而係選擇行路去地鐵站,行路隨時穩陣過等任何一架車,呢個係何文田最大嘅死局,亦係何文田啲車點解愈cut愈差啲死循環。
如果啲車穩定地埋站,點都會有人坐佢兩三個站去最近嘅地鐵站先落車,但問題係班次又唔穩定、路況又唔穩定,但條條線就老遠咁開過嚟,一開app 4/5條線、條條線一齊都20+,走人唔等真心好正常。

賴人靠對腳之餘,都要檢討下自己啲線,其實都唔係咁好等,一味淨係識賴人就冇咩好討論嘅。


RyanPun 發表於 2026-6-21 11:49

巴士的膠 發表於 2026-6-21 03:37
何文田都係時候諗下要唔要轉做新田圍模式,如果只係做密一兩個接駁點都仲有得傾,成堆20-30嘅線大家都難 ...

何文田有條短途駁腳,叫8M。但唔好意思,同細8係同公司嘅,收工時間等得佢上車嚟,我都行咗上地鐵站落埋月台。

kay 發表於 2026-6-21 12:25

RyanPun 發表於 2026-6-21 11:48
當你試過何文田等車、等極都冇車,甚至等車仲耐過行路,你就唔會再考慮搭車、而係選擇行路去地鐵站,行路 ...

咁大8一邊彌敦道

一邊紅磡
何文田呢D講緊車程去到一半地方

班次不穩又好正常

唯一解決方法係愛民做總站唔做中途站

1181174166 發表於 2026-6-21 12:28

kay 發表於 2026-6-21 12:25
咁大8一邊彌敦道

一邊紅磡


有諗過如果可以全砍掉
一條長深荔串紅尖密車,加幾條30分鐘穩定嘅補少少位

可惜無如果
頁: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
查看完整版本: 九巴路線2022和2026年之間掛牌車數目變化