komodo 發表於 2026-6-20 18:52
以前既客一個行程一個TRIP,近年出力SELL月票,班客一個行程可能要兩三程車。個乘客數字水份多咗 ...
其實唔止係月票
係近年加咗好多轉乘優惠
尤其九龍城嗰堆,相對死等疏車直線
唔少人已經會揀轉車叫多幾飛慳時間
整體客數肯定係跌得更深
再加上依家人同車都跳嚟跳去,數掛牌數唔太準確反映班次
有啲線班次擺明用唔晒啲車,有啲就擺明掛牌車唔夠全線用
更甚有啲全日線根本完全無自己掛牌車
1181174166 發表於 2026-6-20 00:06
有一點中嘅係生仔明加暗減,主線多咗車實際少咗車行
唔生仔就柯打,所以照除唔一定得,減班加時不及收車 ...
其實根本唔使諗明加暗減咁複雜,好似 112 呢類根本係運作需要所以唔同 2 互跳都唔得
不過 2A 十年前拆 2X 出來的確係有明加暗減,掛牌車 18 變 21 但 2X 自己都要五部車行,變相 2A 實際減左兩架。但之後 2A 實際減得唔多。28 近年減下減下但幾年前有次突然間 10 架車加到變 13 架,而 2A 就同日減三部車,兩條線班次不變下都估到發生咩事。可以推算 2A 對比起十年前實際最多只係減左 1-2 部車
其實何文田交通衰以下兩樣嘢:
1. 道路網絡結構問題
九龍半島南部嘅主幹道大致走向係:
1.南北向(藍色)
2.東西向(紅色)
3.東北-西南向連絡(綠色)
灰色係何文田主要道路佛光街,同以上三類道路走向完全唔吻合,拉任何區外線入去都不合適,結果大部分何文田巴士線都係serve何文田去其他地方嘅客,極少區外人會坐穿過何文田嘅巴士線來往兩個九龍其他地方
2. 小巴競爭
大部分路線半條線比小巴打到半身不遂
一個主要客源被大量瓜分,其他客源仍然有一定需求,但路線整體仍然無法盈利,所以謂「半身不遂」
7B/8比細8同71打
18/41/241X/45比27M同紅小打
17幸運地準競爭對手包括27/28M及土瓜灣譚公道紅小太弱,而且影響唔到宋皇台公園以東,常盛街學校區不受鐵路威脅,成為何文田最密車嘅巴士
何文田周圍大把直上公路嘅位未善用:
1. 培正道直落公主道
2. 佛光街天橋往紅磡道、紅磡繞道
3. 佛光街經漆咸道北往加士居道天橋
有無條件攪兩繁直出線呢?值得諗下
山陽岡山 發表於 2026-6-21 21:45
其實何文田交通衰以下兩樣嘢:
1. 道路網絡結構問題
如果純渣車角度
佛光街係捷徑
但巴士要做生意一定行忠孝街
變相一定以愛民客做核心
不過九龍市區依家人口高齡化問題唔係講笑
黃大仙都講緊50幾歲
要一D老人邨嘔客有難度
但嘔唔到客就無密車坐
兩難
kay 發表於 2026-6-22 09:50
如果純渣車角度
佛光街係捷徑
做愛民淨係兜個細圈
忠孝街>迦密村街>孝民街>忠孝街
冬菇亭對上報紙檔位置加站唔知得唔得
因為天鑄到迦密中學其實冇乜人
如果避開呢一大段路可以慳返啲時間都好
不過迦密村街適唔適宜行巴士令人懷疑
間國際幼稚園大把家長車
星期六日孝民街又會比一大班學神頂住
HV7025 發表於 2026-6-19 16:21
3C以前雖然長期用3AV/3AD似係大線,但班次其實麻麻,總車數亦唔多,2000年代好似都係得14架
3C可以減班嘅 ...
可以話係受惠於ETA,加上小巴無譜飄忽服務 (長期缺人、跑夜馬唔見車等等) 間接拉客上車
樓主有2016, 2011, 2006, 2001的數據可以比較嗎?
33606 發表於 2026-6-22 10:33
樓主有2016, 2011, 2006, 2001的數據可以比較嗎?
如果係2011同2016可以係香港巴士大典註冊會員再睇番Page History
toyl 發表於 2026-6-22 10:14
可以話係受惠於ETA,加上小巴無譜飄忽服務 (長期缺人、跑夜馬唔見車等等) 間接拉客上車
...
然後3D sell將軍澳
kay 發表於 2026-6-22 10:49
然後3D sell將軍澳
大部分時間20分班,夜晚25-30都仲叫頻密,係咪去到51,74A咁先叫疏車