RyanPun 發表於 2026-6-20 15:01

本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-20 15:05 編輯

FBI2 發表於 2026-6-20 14:41
為嘔而嘔,九巴8收視一向唔錯,但有另一條8爭食,搞到客量唔保証。
細8班友個個有哂對講機、同埋好興睇住ETA食大8,但細8最黑人憎人嘅係,細8一冇車嘅時候係等成半粒鐘以上,放工時間最惡劣,可以兩條齊齊30分、都夠哂時間由何文田行落紅磡火車站,真心吹到啤一聲。

我咁講多數都冇咩人理,但我比較想大8下繁擺部何文田總站起載返尖沙咀,起碼何文田收工客、有固定車搭。

FBI2 發表於 2026-6-20 15:52

RyanPun 發表於 2026-6-20 15:01
細8班友個個有哂對講機、同埋好興睇住ETA食大8,但細8最黑人憎人嘅係,細8一冇車嘅時候係等成半粒鐘以上, ...

我係愛民等大細8都勁火滾,已經多次轉會行去港鐵站,仲要嬲到入商場拍一次2蚊機先。

不過而家唔駛再去OU住,所以暫時唔會幫襯大細8。

RyanPun 發表於 2026-6-20 16:07

本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-20 16:09 編輯

FBI2 發表於 2026-6-20 15:52
我係愛民等大細8都勁火滾,已經多次轉會行去港鐵站,仲要嬲到入商場拍一次2蚊機先。

不過而家唔駛再去OU ...
細8經常喺何廣等到 博坐滿、唔入忠孝街,好幾次忠孝街轉出嚟落返家維邨,撞到正架細8直行佛光街,佢好彩我幾次都影唔切相,再見到我實影相+投訴。

tommy14D 發表於 2026-6-20 17:29

RyanPun 發表於 2026-6-20 15:01
細8班友個個有哂對講機、同埋好興睇住ETA食大8,但細8最黑人憎人嘅係,細8一冇車嘅時候係等成半粒鐘以上, ...

好多小巴路線都係望住巴士黎之前先開,青衣88D都係咁

RyanPun 發表於 2026-6-20 17:38

本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-20 17:39 編輯

tommy14D 發表於 2026-6-20 17:29
好多小巴路線都係望住巴士黎之前先開,青衣88D都係咁
何文田3座政府building,細8唔會有能力食哂全部客,但細8咁樣打游擊戰法、班友同亂咁嚟係冇分別。最慘係、大8都冇心做,加上大8去碼頭方向、班次好多時差過去九龍站,經常等到火滾。我就唔抱有希望,但下繁擺部何文田起載去碼頭嘅特車,叫做固定時間有車搭咁解。

HT408 發表於 2026-6-20 17:39

1181174166 發表於 2026-6-20 13:44
8真係差到要嘔兩架咩⋯⋯

唔知佢條數點計,6同109各有一架車夜更俾8用

kay 發表於 2026-6-20 18:09

FBI2 發表於 2026-6-20 15:52
我係愛民等大細8都勁火滾,已經多次轉會行去港鐵站,仲要嬲到入商場拍一次2蚊機先。

不過而家唔駛再去OU ...

其實就算以前15-20分一班8

都唔係好好等

所以紅VAN個時先有咁多生存空間

不過倒轉講要養肥條8

細8同紅VAN執晒先有可能

利益呢家野就好難傾

hadboy5 發表於 2026-6-20 18:20

FBI2 發表於 2026-6-20 14:41
為嘔而嘔,九巴8收視一向唔錯,但有另一條8爭食,搞到客量唔保証。

收視唔錯但維唔到板掛,唔係點解咁無心機做

komodo 發表於 2026-6-20 18:52

kay 發表於 2026-6-20 08:30
所以載通年報都照寫有4千幾部車服務市民

九巴+龍運就無錯


以前既客一個行程一個TRIP,近年出力SELL月票,班客一個行程可能要兩三程車。個乘客數字水份多咗

RyanPun 發表於 2026-6-20 19:07

kay 發表於 2026-6-20 18:09
其實就算以前15-20分一班8

都唔係好好等


細8班次好浮動,對比大8所謂15-20更加難估計,大8唔係九巴佢做得好,之不過以平均班次咁計、大8比細8容易睇住時間上車咁解。

但利益之上,大細8基本上唔會有得搞,
除非搞到好似反向落旺角爆客爆到冚唔到個蓋、焗要將45下繁加返班車之外,
以大細8嘅表現,只會係向住 趕人行上地鐵站進發。

頁: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
查看完整版本: 九巴路線2022和2026年之間掛牌車數目變化