KE7066 發表於 2026-6-19 22:33

tommy14D 發表於 2026-6-19 20:48
93A 真係有六架車喺度行㗎咩, 以佢依家開25分鐘其實4架車已經夠用

20 分班時段咪又係要搵部車嚟行

X42C 發表於 2026-6-19 23:22

想睇吓黃大仙 e.g. 竹園&樂富

deal5354 發表於 2026-6-19 23:44

九巴減唔少車就預左,單係九龍市區同沙田區已經夠精彩。
反而姊妹公司龍運就加左唔少車。

XZ4201 發表於 2026-6-19 23:53

deal5354 發表於 2026-6-19 23:44
九巴減唔少車就預左,單係九龍市區同沙田區已經夠精彩。
反而姊妹公司龍運就加左唔少車。 ...

龍運堆EXXA近幾年客量上升緊

A線就似要通關

1181174166 發表於 2026-6-20 00:06

S3BL100 發表於 2026-6-19 22:06
112 唔同 2 互跳都唔得,聯營過海線 112 每個時段得 65 分鐘但一單齋行車時間都隨時要呢個數,尾車返到蘇 ...

有一點中嘅係生仔明加暗減,主線多咗車實際少咗車行

唔生仔就柯打,所以照除唔一定得,減班加時不及收車至上

流星☆雨 發表於 2026-6-20 00:42

可以分享一下沙田連埋馬鞍山 連埋272A 272K 900 287 99 299X 嘅情況嗎?

ksmbh 發表於 2026-6-20 02:11

好多線牌面減一至兩部車
比想像中少
但班次就好似重手
大線都落到20
其他路線好多到去到晚間30

AE367 發表於 2026-6-20 07:23

FBI2 發表於 2026-6-19 22:03
九龍城區好大,有沒有細分地區想知?

想睇吓何紅土堆九龍市區線

kay 發表於 2026-6-20 08:23

ksmbh 發表於 2026-6-20 02:11
好多線牌面減一至兩部車
比想像中少
但班次就好似重手


咁首先要知D數係咩定義


係基本派車數定最高派車數

有D線派好多車但非繁明顯用唔晒

又好似690
寫就有幾多部
但城巴好耐之前將佢同619一齊編更

kay 發表於 2026-6-20 08:30

deal5354 發表於 2026-6-19 23:44
九巴減唔少車就預左,單係九龍市區同沙田區已經夠精彩。
反而姊妹公司龍運就加左唔少車。 ...

所以載通年報都照寫有4千幾部車服務市民

九巴+龍運就無錯

以前就九巴自己一間都4000+

只不過客量倒退去到十幾年前水平(唔計龍運)
成本返唔到去
呢個問題其實先最難解決
同一客量以前反而條街仲多D車行
成本都應該係主因

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 九巴路線2022和2026年之間掛牌車數目變化