點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?
自從22年東鐵過海段通車之後,紅隧綫就跌客,班次喺短短4年內由個位數班次減到20分鐘一班但係同樣同鐵路平行嘅東隧同西隧綫又冇呢個情況,仲不斷開新綫,係咩原因令紅隧綫喺東鐵過海之後嚴重跌客?
因為啲大東北人直接過海唔洗轉 104跌左個一半客你覺得係咩客? kay 發表於 2026-6-21 13:09
104跌左個一半客你覺得係咩客?
104係跌左9成 原因之一係撞正呢幾年 先有疫情跌客,再有以cut車為KPI嘅年代
加埋呢幾年城巴加價幾成 運海巴士由多數平過鐵 變多數貴過鐵
又冇咗密車優勢 客就自然易趕走 三隧分流實施有d遲左,如果係沙中線通車前就做的話我估依家仲會有唔少人坐紅隧巴士 FBI2 發表於 2026-6-21 13:14
104係跌左9成
咁東鐵一過海個下跌一半
後續就無謂提只係鞭屍
Quanta 發表於 2026-6-21 13:17
原因之一係撞正呢幾年 先有疫情跌客,再有以cut車為KPI嘅年代
加埋呢幾年城巴加價幾成 運海巴士由多數平過 ...
油尖旺過海都13.2,巴士仲係平 FBI2 發表於 2026-6-21 13:14
104係跌左9成
咪吹到咁大 本身紅隧線一大班客就係東鐵過海客