本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 18:20 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-21 13:08
因為啲大東北人直接過海唔洗轉
其實大西北一樣唔少人搭屯馬去紅磡轉車,當然比例上冇大東北咁多
感覺上呢堆紅磡隧道巴一直以嚟都限制緊新界過海線發展,講緊968已經係最多人搭嗰架,但都做唔到102,116,118呢堆冇得比
我反而欣賞101,無論條條線點樣跌客都好,都有一定既客量支持。:handshake
brianso198 發表於 2026-6-21 16:20
改左少少野
唔否認104大跌客, 甚至乎話跌七成甚至八成客其實都唔意外
平心而論104尾一兩個鐘可能全程上落兩隻手指數得哂
如果有站友深夜或者平日朝早十一點呢啲少客時段要搭104會幫到下手
Ricky403 發表於 2026-6-21 18:08
平心而論104尾一兩個鐘可能全程上落兩隻手指數得哂
如果有站友深夜或者平日朝早十一點呢啲少客時段要搭10 ...
深夜呢段時間,開30分....
本身紅隧口轉車過海變金鐘見
係毁滅性打擊黎
尤其本身東鐵沿線果班,同以前尖東歸西搭返巴士果班都搶哂
brianso198 發表於 2026-6-21 16:26
691/693跌七成客....
但691/693係幾分鐘一班無七成客, 唔投降先奇
但是當時將軍澳發展都係到尾聲,又沒有將南和康城項目。所以2線跌客好正常。
如果要紅隧線最差,109/171呢2線一定上榜啦
尤其係171
andreweb 發表於 2026-6-21 18:07
我反而欣賞101,無論條條線點樣跌客都好,都有一定既客量支持。
101非繁其實跌得幾勁,不過點勁都好,繁時仍然客似雲來,而非繁差極都仲坐得滿,所以那個時段KEEP得住10-12分架.
反而111和115非繁係清袋式跌客.
KG1428 發表於 2026-6-21 18:33
但是當時將軍澳發展都係到尾聲,又沒有將南和康城項目。所以2線跌客好正常。
如果要紅隧線最差,109/171 ...
109並非想像中少人坐,整體客量不比110,115,117低.
如果講紅隧線最差,113應該都係前列,非繁入隧道前長期20人.
歷史重演
以前紅磡碼頭響紅磡站隔離
好多係搭船去北角/中環
FBI2 發表於 2026-6-21 19:29
109並非想像中少人坐,整體客量不比110,115,117低.
如果講紅隧線最差,113應該都係前列,非繁入隧道前長期20 ...
唔係九巴想繼續做
基本上就知邊D要出局