kmb71k 發表於 2026-6-21 23:35

AtrHenu 發表於 2026-6-21 21:32
其實白田,石硤尾,大坑東西個度叫巴士仔將104既資源改重開架4A去膠鐵站收$5.6再加一大堆BBI仲好過養條過海 ...
高鐵站?
2E係咩嚟?

仲有你識唔識分句?
成日一PAT嘢打出嚟又唔分段
次次睇都相當惡睇

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:38

tamabaron 發表於 2026-6-21 19:59
109 兩繁直頭頂閘,近何文田村堆私樓絕對出到客 當然其他時間就不堪入目,但東鐵過唔過海其實都係本身少 ...

但本身115係為紅磡灣/黃埔而開...

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:40

brianso198 發表於 2026-6-21 20:24
都唔係好似, 直頭係




因為本身過海69系係計兩條收費過海隧道
而606只係得一條
所以計埋成本
過海69系要比相近里數606仲要貴多一截

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:42

GA6072 發表於 2026-6-21 20:41
無諗過入境處/稅務大樓搬左,呢刀補得咁應

東鐵過海已經造成損傷
然後入境同稅務搬走
變得傷上加傷

Toz 發表於 2026-6-22 00:07

XZ4201 發表於 2026-6-21 22:49
101可以話覆蓋範圍大車程冗長又兜,但唔少路段遠離鐵路,吹佢唔脹

101都收左唔少車,之前土瓜灣好好做

Toz 發表於 2026-6-22 00:10

本帖最後由 Toz 於 2026-6-22 00:24 編輯

JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏

早繁將隧好惡頂,乜事都無只係落下雨塞半個鐘都得,翠林到將轉八個字都黎緊
係優化走線角度690應該認真諗諗上山
執多D寶達客仲可以加班
山下班客肯咁神心搭690肯定唔介意非繁車程耐幾分鐘
寶琳路一年都係大炒一次, 將隧個個月都有(而且寶琳道大炒起碼落到車,將隧真係無得走)

不過亦可以話反正山上班客好難轉會,塞車咪叫佢地早D出門口 :L

PC2625 發表於 2026-6-22 00:53

本帖最後由 PC2625 於 2026-6-22 00:56 編輯

JH_LE4612 發表於 2026-6-21 22:04
回應翻樓主...當年東西兩隧,冇記錯嘅話佢地隔離條鐵路係同行車隧道一齊開,自然就唔會有 "平行鐵路通車所 ...
東隧是鐵路及汽車共用管道, 只是中間有牆壁分隔開, 1989 年中鐵路管道部份先通車, 三個月後車輛管道部份通車 !至於西隧及東涌線/機場快線共用過海鐵路隧道是兩條各自興建的獨立管道, 西隧港島出入口位於西營盤, 率先於 30/4/1997 通車, 而東涌線及機場快線共用海隧港島的接駁位位於中環新海傍, 於 1998 年 6 月通車 !

nate115 發表於 2026-6-22 04:35

XZ4201 發表於 2026-6-21 22:58
我覺得115觀塘延線開通之前客量整體上係OK有錢賺,好過同期108,109,182,當然冇得同101,102,118呢啲比,係 ...

當年115上繁做到拖3卡入黃埔都時有所見,後期要整特車德民街後飛黃埔總站。依家個尷尬位係下路嫌佢慢,黃埔落地底去金鐘中環太快,紅磡灣就有時頂閘上唔到車/行上紅磡站都唔係遠。個人覺得應該反其道而行,轉幾班115做115P,正線7:30-9跟紅磡街市後直入紅隧,就算開15/20只要班次穩定都諗得過。話晒115南行港島走線真係食糊位,上繁點都出到客。下繁就算啦...

tommy14D 發表於 2026-6-22 06:48

Toz 發表於 2026-6-22 00:10
早繁將隧好惡頂,乜事都無只係落下雨塞半個鐘都得,翠林到將轉八個字都黎緊
係優化走線角度690應該認真諗 ...

九巴加咗行山線免費轉600

MK01 發表於 2026-6-22 07:49

Toz 發表於 2026-6-22 00:07
101都收左唔少車,之前土瓜灣好好做

101喺東鐵過海之後其實應該要逆走行東隧
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?