MK01 發表於 2026-6-22 07:49
101喺東鐵過海之後其實應該要逆走行東隧
然後改埋冧把做 601/641? 土瓜灣嫌你慢,觀塘又同成堆線重疊,九龍流水又倒走哂,里數長左又加唔到價,為咩
FBI2 發表於 2026-6-21 15:00
182雖然減班不少,但整體跌幅不明顯,反而減班幅度很明顯。 如果拆散數據計,182x和982x跌幅顯著,拉低左 ...
冇計,東鐵過海來往金鐘的確係快捷
可能對於主打特快的路線影響會較明顯
不過 182 都有九龍的流水客
而且非繁都有客唔趕時間搭過海
所以可能影響相對冇咁大
另外東鐵去灣仔內街或中上環
都要喺金鐘行一段路去轉港島線
而 182 就可以一程過/有位坐
本帖最後由 DS510 於 2026-6-22 08:38 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-21 15:03
會展轉788仲快啲
本人通常去柴灣地鐵站一帶附近
788 就要喺工業城行返過去 :dizzy:
依家有時會喺會展轉 8P
總站上車可以慢慢揀位坐 :victory:
亦會考慮喺紅隧轉返 118
不過去小西灣就多數會搭 788
灣碼一站就到工業城的確係最直接
117 都受到影響, 幸好1M 班次疏(和貴), 都重有好多跑馬地人係紅磡站轉車
20/6/2026 實戰
東鐵南下至紅磡站 (2149) >會展月台落 (2155)> 1M 開出 (2200) > 成和道落車 (2215)
Swiri 發表於 2026-6-22 09:18
117 都受到影響, 幸好1M 班次疏(和貴), 都重有好多跑馬地人係紅磡站轉車
20/6/2026 實戰
117下繁北行跌左起碼2成客,以前12米頂閘過海,而家坐滿過海
FBI2 發表於 2026-6-21 15:10
所以118都跌左客
正常吧,118要經柴灣斜而788不需要,這一點吸走大批環翠邨、漁灣邨和小西灣乘客了。
AtrHenu 發表於 2026-6-21 21:03
講真以今時今日情況下102,112,104,905,904(包括以前105),171,118可以話係光榮任務完成,因爲呢堆線以前就 ...
幾時到你喺italk完成亂嗡任務?
102/112/118冇客你都講得出,冇客就唔駛2條線仲keep到日間大部份時間8-10分鐘嘅班次啦。
Toz 發表於 2026-6-22 00:10
早繁將隧好惡頂,乜事都無只係落下雨塞半個鐘都得,翠林到將轉八個字都黎緊
係優化走線角度690應該認真諗 ...
九巴點會畀城巴叉隻腳落去觀塘山?
同埋690逆走先倒走一半客
咁大風險嘅事點會做
MK01 發表於 2026-6-22 07:49
101喺東鐵過海之後其實應該要逆走行東隧
for what?
JX9097 發表於 2026-6-22 10:30
for what?
吸引觀塘客
觀塘無論係荃灣綫東鐵定將綫都唔方便