FBI2 發表於 2026-6-21 15:00
182雖然減班不少,但整體跌幅不明顯,反而減班幅度很明顯。 如果拆散數據計,182x和982x跌幅顯著,拉低左 ...
以前182夜晚返沙田可以坐滿,有時仲會頂閘,而家得返半滿
KG1428 發表於 2026-6-21 15:12
不關紅隧線的新界東過海線
如307/673/978客量會不會比過海紅隧線更傷?
呢三條綫嘅服務範圍離鐵遠(尤其307),所以冇紅隧綫咁傷
新界東最傷應該係沙田堆過海綫
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 15:27 編輯
EX-TL 發表於 2026-6-21 14:49
東鐵綫過海, 唔止紅隧巴士跌客, 沙田區西隧線有跌客, 港鐵尖沙咀-金鐘路段有跌客, 觀塘綫太子-九龍塘都跌客 ...
大東北東西隧線都跌啦
咁多條紅隧線嚟講,我諗116算係出乎意料地細,102,106唔算明顯,其他101 111呢啲陰啲陰啲都跌唔少,
本帖最後由 deal5354 於 2026-6-21 15:27 編輯
因為以前前往中西區紅隧線起馬有一半客(有啲什至80%客)都係黎自東鐵綫轉車客。依加直通到會展及金鐘,班客仲同你塞紅隧同轉車咩?
你自己都睇到前往中西區既紅隧線客量及班次減幅都比前往東區既路線多。東區至少搭鐵過海去西、中九龍冇咁方便。
MK01 發表於 2026-6-21 15:11
東隧同西隧都有同鐵打到正嘅巴士綫(e.g. 904、905、914、690/S、694),但都冇104咁差 ...
因為104中環至太子呢段講緊係同兩條鐵重疊,西區白田大坑東又係出名無客
以前同一條重疊且嗰條超負荷緊,所以仲keep到
而家同兩條唔超負荷嘅鐵重疊,仲有車開都算執到
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-21 16:25 編輯
FBI2 發表於 2026-6-21 15:10
所以118都跌左客
118我估下繁至夜晚返港島跌?雖然都係爆,尤其九巴,但硬係覺得爭咁啲咁
佢條分支118p跌得咁明顯,好難話118完全冇跌
108係咪仲係冇變過
另一邊廂,788/789隨時有新客進帳
MK01 發表於 2026-6-21 15:11
東隧同西隧都有同鐵打到正嘅巴士綫(e.g. 904、905、914、690/S、694),但都冇104咁差 ...
904/914/694以至690唔見得好過104
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-21 16:19 編輯
ENS529 發表於 2026-6-21 14:45
當年車車爆嘅朝早紅隧中環短棍,
同放工堆入境事務大樓旺角短棍,
到咗今時今日係「全部清零」喎... ...
雖然呢堆短棍真係清零, 但真係跌九成?
西港島線通車前每日二萬六客, 西港島線通車後104都跌左約16%
而家再跌多九成即係全日得二千客
但104做18個鐘車, 要全日30分鐘一班仲要每車得三十人先有可能跌到九成
但現實又係唔係?
本帖最後由 Toz 於 2026-6-21 16:15 編輯
brianso198 發表於 2026-6-21 16:12
以104客量跌九成係無左一個0
之前104早繁空車去隧道口上東鐵客,拖兩卡咁上
宜家坐東鐵果班人仲會唔會轉104?
一班東鐵起碼兩部104, 兩分半鐘一班東鐵
朝早咁樣做半個鐘已經多過晒非繁夾埋
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-21 16:23 編輯
Toz 發表於 2026-6-21 16:13
之前104早繁空車去隧道口上東鐵客,拖兩卡咁上
宜家坐東鐵果班人仲會唔會轉104?
一班東鐵起碼兩部104, 兩 ...
改左少少野
唔否認104大跌客, 甚至乎話跌七成甚至八成客其實都唔意外
但我唔信佢跌九成....
跌九成講緊要全日30分班仲要每車得三十客, 但104某D時段都唔係差成咁
同埋104都仲有部分時段係10/12分班, 果D時間客數雖然唔係以前咁頂閘上唔到
不過未至於得三十人咁差囉...