JX9097 發表於 2026-6-24 16:54

巴士轉車站使用率

最高理所當然係屯轉,有8萬幾人最少人係將藍,得200人

來源

Eddie 發表於 2026-6-24 17:01

將藍唔係應該得往新界/九龍方向咩?

Quanta 發表於 2026-6-24 17:02

本帖最後由 Quanta 於 2026-6-24 17:03 編輯

西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯

lsc04d11 發表於 2026-6-24 17:05

Eddie 發表於 2026-6-24 17:01
將藍唔係應該得往新界/九龍方向咩?

正常諗法都知
往藍田方向 係往市區/港島
往將軍澳方向 就係往新界/九龍方向啦

GK9509@39A 發表於 2026-6-24 17:07

城隧點樣就到出入唔對稱,啲人係邊度消失左

tommy14D 發表於 2026-6-24 17:17

Quanta 發表於 2026-6-24 17:02
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯 ...

一站直達九龍站快過好多巴士

tommy14D 發表於 2026-6-24 17:19

不過城隧點解落客多個上客, 到底多出嚟啲人消失咗喺邊度

西九小確幸 發表於 2026-6-24 17:19

del

西九小確幸 發表於 2026-6-24 17:20

本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-24 22:11 編輯

del

KG1428 發表於 2026-6-24 17:27

將藍轉車站因為路線少和服務時間有限
所以咪好低

https://youtu.be/YPlvrK_nGm4?si=p3pzbpX8yAzePb1F
頁: [1] 2 3 4 5
查看完整版本: 巴士轉車站使用率