Advertisement
li1872903 發表於 2026-6-24 17:31 又話將轉冇人用,原來每日都有差唔多成萬人用,仲多過東隧
舉報
KG1428 發表於 2026-6-24 18:55 南區區議會有關於香港仔隧道路線數據 不過係分時段去數客
tamabaron 發表於 2026-6-24 17:53 其實全日唔好話100, 連10 都唔知有無,除非係隧道員工或牛河...
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-24 23:46
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.