找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[轉載/新聞] 安達臣居民苦訴回家難

 火... [複製鏈接]
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
Toz 發表於 2026-6-23 06:44
反又點呢,條線陰乾緊,九巴開新線都係搵舊線開刀

個個都想自己坐私家車,最後咪齊齊無得坐

如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度
而唔係將佢縮落將軍澳醫院啦

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 給你一個like

查看全部評分

以上回應,是否可行?是否合適?

                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25 | 顯示全部樓層
KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身

11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉

以上回應,是否可行?是否合適?
Ak5213 發表於 2026-6-24 09:57 | 顯示全部樓層
timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭


https://www.legco.gov.hk/yr15-16 ... 521pwsc-243-1-c.pdf


未經他人苦,莫勸人向善
pwsc20160521pwsc-243-1-c_page-0011.jpg

評分

參與人數 1aPower +1 HugeC +1 收起 理由
s3m89 + 1 + 1 感謝分享

查看全部評分

kay 發表於 2026-6-24 10:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度

城巴咪示範KO22


如果比佢KO到

13就真係無謂搞咁多野
呢條野當初畫出黎係預比城巴

雖然九巴213D呢類唔係好野
但至少唔會行到亂晒龍

反而有88 213D 214
呢d線開分支上安達臣會更合理
非誠無品老屈皆勿擾
3ASV174 發表於 2026-6-24 12:33 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 21:10
19/213M都係招標線,運吉會唔會比你咁批合併?!而且範圍唔同

招標線合併例子
703 併入 796C
679/979 回程
如要討論,請先自貼差餉單一次
33606 發表於 2026-6-24 12:38 | 顯示全部樓層
條線應該有得賺, 九公無理由有錢唔去執.
3ASV174 發表於 2026-6-24 12:38 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tommy14D 發表於 2026-6-23 13:53
之前有人呢度post過13客量,13全日只係同2A爭客,但九巴實揀做大13而陰乾2A,如果2A係頭13真係冇哂人坐 ...

13 係城巴做就真係會搶 2A 搶得好開心

如果九巴真係想做 13 多過 2A 就已經直接全日咗
而唔係搞 11X 延長
如要討論,請先自貼差餉單一次
流星☆雨 發表於 2026-6-24 14:23 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-24 12:38
13 係城巴做就真係會搶 2A 搶得好開心

如果九巴真係想做 13 多過 2A 就已經直接全日咗

11X 對山區主要功能係往返觀塘市區

同 13 往返旺角又唔同嘅

即使九巴有正常地提升 13 服務,都唔代表山區唔需要一條正常嘅觀塘市區線
而拉線做往返觀塘市區,最好嘅選擇都係改造 13D,退而求其次 11C,再後先係 95M 213E 11X 呢啲options
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
tommy14D 發表於 2026-6-24 14:36 來自手機 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉

11C 唔使落去安達安泰嘛
ENS529 發表於 2026-6-24 14:58 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉

咁經翠屏起碼都叫順路啦,
而且亦方便到去泳池及部分政府設施
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-28 01:21

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表