[轉載/新聞]
安達臣居民苦訴回家難
火...
[複製鏈接]
|
如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度
而唔係將佢縮落將軍澳醫院啦
|
評分
-
查看全部評分
|
|
以上回應,是否可行?是否合適?
|
|
|
|
|
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉
|
|
|
以上回應,是否可行?是否合適?
|
|
|
|
|
城巴咪示範KO22
如果比佢KO到
13就真係無謂搞咁多野
呢條野當初畫出黎係預比城巴
雖然九巴213D呢類唔係好野
但至少唔會行到亂晒龍
反而有88 213D 214
呢d線開分支上安達臣會更合理
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
招標線合併例子
703 併入 796C
679/979 回程
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
13 係城巴做就真係會搶 2A 搶得好開心
如果九巴真係想做 13 多過 2A 就已經直接全日咗
而唔係搞 11X 延長
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
11X 對山區主要功能係往返觀塘市區
同 13 往返旺角又唔同嘅
即使九巴有正常地提升 13 服務,都唔代表山區唔需要一條正常嘅觀塘市區線
而拉線做往返觀塘市區,最好嘅選擇都係改造 13D,退而求其次 11C,再後先係 95M 213E 11X 呢啲options
|
|
|
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
|
|
|
|
|
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉
11C 唔使落去安達安泰嘛 |
|
|
|
|
|
|
|
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉
咁經翠屏起碼都叫順路啦,
而且亦方便到去泳池及部分政府設施 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|