未來機場鐵路信號系統更新改造後,是否會加入自動識別並打開對應車門/幕門的功能?
[複製鏈接]
|
衆所周知,東涌綫與機場快綫車門數量不同,東涌綫一個車卡5對門,機場快綫一個車卡2對門。
而博覽館站雖然每個車卡安裝了5對幕門,原意係方便東涌綫列車停靠時打開5對車門,加快上車效率,但實際運作時只能打開2對車門&幕門。
同時如果遇上綫路故障,機場快綫列車臨時調度停靠東涌綫車站時,亦會導致部分幕門打開後正對車身而非車門,存在一定安全隱患。
未來是否會在信號系統更新改造時加入自動識別車門數量的功能,使得不論東涌綫列車停靠機場快綫月台,或者機場快綫列車停靠東涌綫月台,信號系統都可以自動識別到站列車的車門數量並只打開對應車門/幕門?即係:
- 東涌綫列車停靠博覽館站時,可以回歸原本設計,每卡打開全部5道車門&幕門
- 東涌綫列車停靠機場快綫其他車站時,只打開每卡2道幕門對應位置的車門,其他車門保持關閉
- 機場快綫列車停靠東涌綫月台時,每卡僅有對應車門位置的2道幕門打開,其他幕門保持關閉
|
|
|
|
|
|
|
|
印象中LAR 各車站PSD Local control panel 容許揀7/8卡,
如果係東涌綫月台, 亦可有掣揀埋機快定東涌綫開門模式
但實際操作上, 東涌綫博覽散場班次, 有關方面情願係喺個別車門貼哂label 暫停使用
(如個人記錯請指正) |
|
|
|
|
|
|
|
係唔係車未到/車未開門之前﹐就要選定?
如果係﹐就真係多餘。
部車到站就自動開門﹐根本無時間供車長去做設定。
至於東涌車做散場線﹐得一個站有5隻門﹐其他所有站都係2隻門。
比著我﹐lock車門好過。
唔lock門﹐去到市區車站全部車門就會打開﹐你話有什麼事。
******************************************
其實﹐機場車入東涌線月台﹐月台所有幕門都開晒﹐其實有什麼大問題?
出現的次數機率少﹐多一事倒不如少一事。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
攪到敢複雜多個機會出問題...等如市區線新signal第三套backup |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|